Mikr89 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei. Har tenkt å kjøpe denne musen her Logitech MX 610 Laser Cordless Mouse,noen som vet om den er bra? Visst det er noen som vet om noen andre trådløse mus som er bedre så er jeg lutter øre,må ha langt virkningområdet da jeg kommer til og sitte et godt stykke fra dataen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 MX610 er knallbra..ligger godt i hånda, gode knapper, fin respons - men, hvor langt unna den fungerer vet jeg ikke helt, har den rett ved her jeg.. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har testa den såvidt på jobben. Jeg må si jeg ikte den helt til MX Revolution, men så koster den litt mer da.. Men må ærlig innrømme at det er en god mus ja. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Velg heller Logitech G7. Er en mye bedre mus hvis man har penga til det. Titta selv på mx610, men etter å ha lest et par negative greier med den, så gikk jeg heller for G7 som er en mye bedre mus, enkelt og greit. har også knallgod rekkevidde! Var grunnen til at jeg kjøpte meg den fordi jeg bruker den i hembio'n. Følger også med 2 oppladbare batterier med lader og er utrolig enkelt å bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå