Mala Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Utrolig kor mange som ikkje får med seg det tråden handler om her Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 aah. Håper dette ikke blir sånn cyber som THPS. THPS2 var bra. Alt etter det var bare det samme med bedre grafikk og litt flere tricks. Dette ser ut til å bli litt mer realistisk. Mycket sweet. Håper EA satser litt på dette da. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Eg ser fram til SKATE 7: UNDERGROUND MOST CARBON. Trur den blir bra Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Eg ser fram til SKATE 7: UNDERGROUND MOST CARBON. Trur den blir bra 7329576[/snapback] hehe. Snacks det ja. Håper EA satser mye på denne for å vinne markedsandeler. Så får vi skrike over crap oppfølgere etterhvert Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Syns det ser ut som en falsk pre-render film, kameraet var veldig unaturlig, og syns Rob Dyrdek trykka litt "vilt" på en knapp mot slutten. Kan ikke forestille meg at EA skal få til noe så bra som dette, hvis dette er real gameplay er dette et soleklart kjøp i såfall Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Stiller meg litt skeptisk til den videoen der. Som sagt over her, så ser den veldig pre-rendered ut. Hvorfor stopper den opp så rart på slutten der? Kanskje det er en del av spillet eller noe.. men uansett. Samtidig vil jeg ikke si at man kan sammenlikne det direkte med Tony Hawk spillene. Skate ser mer ut som en "Skate simulator" mens TH spillene er litt mer overdrevet, kanskje? Blir litt som å sammenlikne Forza med NFS Carbon. Men det skal være sagt, blir spillet sånn som på videoen, da er det meget interessant. Lenke til kommentar
hmz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Når kommer spillet til norge? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 De har vel ikke sagt noe mer enn at spillet skal komme en gang i 2007. Tipper om et års tid, selv... Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 SKAL HA! ser så sykt mye bedere ut enn det overnaturlige tony hawk spilla! men må nok ha project8 så jeg har litt morro til SKATE kommer ut! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Hvis du er som meg som liker å skate "realistisk", ikke ta av for mye, så det funker det også i THPS 8, heldigvis. Mye bedre enn i de gamle spillene, siden det er såpass mye bedre bevegelser og fysikk, du kan også stille inn på control options var det vel, hastighet, fra 1-10. Pleier å sette den noen hakk ned når jeg skal bare cruise. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) På wasteland spilte jeg bare realistik med AUTOKICK MEN! Det mest skuffende med thp8 er at AUTOKICK IKKE ER DER MER! elsket autokick få akkurat perfekt fart til trapper og bare kickflippe dem.. fant dette på gamespot nå http://www.gamespot.com/xbox360/sports/skate/index.html det er en film der men ikke gameplay (autokick av altsa..) Endret 28. november 2006 av effortfilm Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Autokick på er jo ikke akkurat realistisk, eller hva? På THPS 8 holder du spaken framover når du skal kicke. Fungerer bra. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 bedere å trykke x så tar han litt og litt fart Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 har ingen tro på at EA lager et skatespill så realistisk at mannen i gata føler at det er for komplisert eller for kjedelig i forhold til tony hawk men så ganske kult ut, savner den nedtonede stilen i gamle tony hawk spill i forhold til de nye. project 8 ser ut som en forbedring, men pga alle som klager på frameraten venter jeg nok heller på skate og ser om det blir bedre. Lenke til kommentar
hmz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 På wasteland spilte jeg bare realistik med AUTOKICK MEN!Det mest skuffende med thp8 er at AUTOKICK IKKE ER DER MER! elsket autokick få akkurat perfekt fart til trapper og bare kickflippe dem.. 7375785[/snapback] Hva menes med Autokick? Har aldri hørt om det før jeg.. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 På wasteland spilte jeg bare realistik med AUTOKICK MEN!Det mest skuffende med thp8 er at AUTOKICK IKKE ER DER MER! elsket autokick få akkurat perfekt fart til trapper og bare kickflippe dem.. 7375785[/snapback] Hva menes med Autokick? Har aldri hørt om det før jeg.. 7375974[/snapback] hvis du går inn i options så kan du slå av autokick og da må du ta i fart med å trykke på x Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 http://www.gamesradar.com/us/ps3/game/imag...74931091&page=1 SCREENS Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Satan! Må si jeg liker hva jeg ser. Har også lest at alle tricks baserer seg på fysikk, så de vil aldri se helt like ute. Avhengig av akkurat hvor og når du utfører det, hvordan du lander, osv. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har også lest at alle tricks baserer seg på fysikk, så de vil aldri se helt like ute. Avhengig av akkurat hvor og når du utfører det, hvordan du lander, osv. 7376333[/snapback] Nam! Nå begynner vi å snakke. (BTW, vi kan jo være enige også, BTK... ) Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Hehe, ja, vi kan sikkert det i denne tråden, tror det blir meget vanskelig når emnet er Wii. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå