Mr. Bojangles Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Lenge siden jeg har vært i web-delen nå Synes designet ditt virker litt dødt; mørkt og mangler kontrast. Jeg kan se om jeg ikke kan legge opp et lite forslag utover kvelden Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Foreslår å endre headern til "Ravi lookalikes utadæsjælopplevelse, på nettet" Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Foreslår å endre headern til "Ravi lookalikes utadæsjælopplevelse, på nettet" 7355066[/snapback] kanksje jeg burde det. på det forrige utestedet jeg jobbet på var det mange som trodde jeg var Ravi. En av de siste dagene på den forrige jobben min (jobbet på et kjøpesenter) var det en treåring som rakte ut hendene til meg og ropte "Ravi2 i det jeg gikk forbi... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hehe, men likte siden, veldig simpel og grei. Ble bedre med fargene til George Bush. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 byttet ut bildene med et annet for å fylle ut tomrommet og piffe opp designet litt. Personlig synes jeg rødfargen passet bra inn for å lage litt kontrast samtidig som det ikke blir for dominerende i layouten. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Litt mye "serif" på menybokstavene, Copperplate (?) kan byttes ut med Tahoma f.eks. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Layouten er god og oversiktlig, men jeg synes designet blir for flatt. Hva med å sette inn skygger, kantlinjer, flere farger etc. for å piffe opp litt? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Menyskriften har som allerede nevnt en fæl serif. Den passer ikke inn, og du kan godt gi menyen mer luft. Bildet gir forsåvidt en flott kontrast til de ellers kjedelige fargene. De er ikke så kjedelige mer. Om siden er laget for å skrive lange tekster, fungerer det fint, men du burde lese noen artikler om typografi, evt bare se på noen andre blogger. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Prøv å få litt meir samanheng i designet ditt - og då spesielt i øverste delen. Den røde firkanten ser veldig malpalssert ut, den har ein heilt anna farge enn noko anna på sida, og følger få andre linjer som sida gjer ellers. Prøv kanskje berre å minske storleiken på det øverste feltet - så slepp du å få så enorme mengder tomt område. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Denne tråden blir kanskje stengt på grunn av bumping men jeg endte med å gå bort fra det designet jeg endte opp med og har kommet opp med et helt nytt... bumper denne tråden istednefor å lage en helt ny om det samme emnet. har funnet en side med hundrevis av template.... så jeg har tatt fellesnevneren fra de jeg likte best og satt sammen til dette. Dette er satt sammen i Flash så det blir nok noen forandringer og animasjoner når jeg blir ferdig... Før jeg går videre med dette ønsker jeg på nytt å få folks tilbakemeldinger før jeg går vidre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå