bonna_forre Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Heisann.. Jeg har nettopp fårr meg bærbar pc. Fikk den gratis av broren min da han kjøpte ny. Med den fikk jeg en router som skal gjøre slik at jeg kan koble meg til internett o.l. med den bærbare hvor enn jeg befinner meg i huset! Jeg kobler alt til og pcen finner 3com nettverket og er tilkoblet. Men til tross for det får jeg ikke koble meg til internett! Vet noen hva som er galt?? Takker for alle svar:-) Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Prøv å logge deg inn på Routeren å sjekk at den faktisk får IP fra modemet. Endret 21. november 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Evt se etter at dhcp i routeren er enablet Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Hmm. jeg vet ikke hvordan man logger seg inn på routeren.. hehe.. men en ting.. når jeg setter innstillingene til "motta ip-adresse automatisk" så finner ikke pcen routeren! Men når jeg skriver inn den ip-adressen jeg finner når jeg taster "cmd config" i kjør så finner den routeren men kommer meg ikke på internett fordeom. rare greier :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå