Gå til innhold

Hvis du fikk muligeten... til å lage film

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

B) En filmatisering av Arthur C. Clarke's oppfølgere til 2001 og 2010, dvs. 2081, 3001. .

7326779[/snapback]

Nå er det vel 2061 og 3001 du mener. Så vidt jeg vet har han ikke skrevet noen bok om 2081.

Jeg tror jeg ville filmatisert noe av Foundation serien til Issac Asimov. Jeg tror ikke det hadde blitt det store slagene, men mer oppdagelse av f.eks Trantor. Må jo være kult med en overbefolket planet med 40 milliarder mennesker og all mange forskjellige kulturer og forfall

Eventuelt noe av Dahak serien der en starter med at månen er kamuflert romskip og at menneskene på jorda er etterkommere etter besettningen. Lurer litt på hvordan en kunne få med slag slik en har i den andre boka der med ca 70 romskip på størrelsen med månen mot 3 mill romskip.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville lagd en film som tok for seg Jedi og Sith krigene tusenvis av år før hendelsene i Star Wars - Episode I. Steven Spielberg skulle vært regissør og George Lucas Exec. prod. Manus kunne en ny talentspire i Amerika stått for. Kanskje basert på en novelle? Tror det hadde funket veldig bra, man ser jo på KOTOR i spillverdenen ...

Artwork for filmen:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jedi-vs-Sith.jpg
Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

En Star Wars-film skrevet av Charlie Kaufman, regissert av David Lynch og produsert av Jerry Bruckheimer. :D

EDIT: Liten kommentar til noe sagt over her. Har noen prosjekter på gang selv, men har ikke lyst til å si noe om dem enda. Hvis jeg fikk velge selv hadde det vært en filmatisering av Metal Gear Solid til PSOne, med 100 millioner i budsjett, Hugh Jackman som Solid og Liquid, Kojima som Executive Producer og meg som regissør. Selv hadde jeg foretrukket Kojima som regissør, også kunne jeg bare vært på settet og sett på.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Er litt hekta på Vampyrer, så det hadde blitt en litt "realistisk" Vampyrfilm, som hadde pågått nåtid.

Handling:

En politipatrulje blir kaldt ut til en fabrikk, De går inn og etter litt om og men, så blir de angrepe av en ting\mann som dreper den ene, og biter den andre, den politmannen som overlever våkner plutselig i senga si, og er veldig tørst..

når han klarer og finne ut hva han er så vil han finne og drepe "skaperen" sin, siden han ble gitt denne forbannelsen.. og det skal skje en del i historien, og han reiser en del rundt.

er ikke helt sikker på hvordan den skal ende.

Filmen skal da handle om og vise at det ikke bare, bare er enkelt å være vampyr,

og vil kanskje heller vise det som en forbannelse, en en god ting.

og hvertfall en av hovedpersonen i filmen skal kunne bevege seg raskere enn øyet kan se, sånn som Brad Pitt i interview with a vampire :love:

men bare enda mere og tøffere :D

Budsjett: 70 000 000 Dollar

Sjanger: Action\Thriller eller Grøss?

Skuespillerer: Natalie Portman skal! være med :D

men resten av gjengen er uklar, men lurte kanskje litt på Josh Hartnett, som politimannen, synes han var dritt bra i lucky number slevin :D

Endret av Roug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...