Saviorself Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Spørsmålet er det samme som i tittelen hvordan skifta man fil på fek.s bilder. for pluttselig begynnte bildene mine å bli åpna i Wordpad? Har da kunnet dette men glemt det av -Takker for svar, Hilsen Andeers. Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei, ta og velg ett bilde og høyreklikk på dette, velg så åpne i der kan du velge hvilket program som du vil bildene skal åpnes med. Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Hei, ta og velg ett bilde og høyreklikk på dette, velg så åpne i der kan du velge hvilket program som du vil bildene skal åpnes med. 7327057[/snapback] Det er jo den mer litt tungvinte måten vist jeg skal åpne alle bildene mine på den måten. noen som vet hvor man enda fila? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Gjør som nevnt ovenfor og kryss av for "bruk alltid dette programmet til denne filtypen"... Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Gjør som nevnt ovenfor og kryss av for "bruk alltid dette programmet til denne filtypen"... 7335919[/snapback] ojja, tanks *kan låses* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå