dadwe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Heisann! Er det noen der ute som kan hjelpe meg med et lite problem? Jeg har en Winamp Media file som jeg kunne tenke meg å endre ikon på. Jeg klarer alltids å endre det slik at alle slike filer blir endret, men jeg vil ha et eget ikon BARE på den fila. Hvordan får jeg det til? Setter stor pris på alle henvendelser! Lenke til kommentar
Mathan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 1. lag en ny filtype, som ligner på Winamp filtypen 2. koble denne filtypen til den spesielle filen (jeg forstår ikke hvorfor, men det er ikke viktig) 3. koble inn ditt unike ikon til denne ene filtypen som du har en av Problem løst eller har jeg bare laget nye problemer... Mathan Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Forklart på en litt lettere måte: Kall filen for f.eks fil.mpp3 (ja, det skal være to p'er der). Så går du inn på mappealternativer og legger til en filendelse kalt .mpp3 Denne nye filendelsen kan du be WinAmp om å åpne, og i tillegg kan du bestemme hvilket ikon filtypen skal ha. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Eventuelt bare lag en snarvei til mp3'en, høyreklikk på den, egenskaper og velg bytt ikon. Lenke til kommentar
backup Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Basert på googling med søkordet "Icon Changer" kan du laste ned prøveveersjoner som gjør jobben, bytter ut exe-iconet med det du vil. Pass bare på at det nye har samme dimensjoner som det gamle iconet! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Trenger man å være så nøye på det? blir den ikke automatisk stillt inn ? eller... ? Lenke til kommentar
dadwe Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Mange takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå