zacka Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Irriterende. Finner ingen tv-program som går tilbake i tid. Fikk ikke sett filmen, men jeg har lyst til å se den. Tror den var Fransk-Italiensk. Den handlet om to karer (den ene prest?) som dro rundt og sensurerte filmer i bygda eller noe i den duren... Blir takknemmelig for hjelp Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nrk oversikt Cinema Paradiso Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Åj, den filmen har eg faktisk på DVD. har ikkje sett den men vurderte å sjå den i helga som va, ettersom eg var på hytta (har berre NRK1 der.) Lenke til kommentar
kmskaden Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Irriterende. Finner ingen tv-program som går tilbake i tid. Fikk ikke sett filmen, men jeg har lyst til å se den. Tror den var Fransk-Italiensk. Den handlet om to karer (den ene prest?) som dro rundt og sensurerte filmer i bygda eller noe i den duren... Blir takknemmelig for hjelp 7326491[/snapback] Den heter Cinema Paradiso http://www.nrk.no/nrk2/?p_artikkel_id=&p_f...g=18&p_fom_mnd= 11&p_fom_ar=2006&p_periode=dennedagen&p_nrk2=NRK2&p_ev1=EV1-Kroningsjubileet&p_soketekst=&p_knapp=Vis+nedenfor Lenke til kommentar
zacka Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Brillianto. Gratie Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det er en av favorittfilmene til mamma, så den har jeg sett et par ganger. Ikke noen dårlig film det. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Trådstarter har fått svar, og spørsmålet hører hjemme i denne tråden. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg