Gå til innhold

Over 50 PS3 Exclusives!

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

MS har også klart å sikre seg 2 spesielle "episoder" til GTA IV, som ikke blir å få tak i på noen annen konsoll.

7328527[/snapback]

Og Sony har også skaffet seg tilgang til spesielle 'episoder' i GTA IV. Så egentlig lurer jeg litt på om Rockstar har tenkt å utvikle egne episoder til hver konsoll, eller om de blir til å bruke det samme innholdet.

Jaja, tipper nå det blir det noenlunde samme spillet på begge konsollene uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Killzone 3......hva med killzone 2. Skal de  bare hoppe over det. eller var E3 traileren av  Killzone det som var av 2ern. Så de ser på det kapittelet som avsluttet og begynner på 3ern.

Damn this clock won't stop skipping

7326564[/snapback]

KillZone 2 kommer til PS2 og KZ3 til PS3. :thumbup:

Fin liste det der. :)

Lenke til kommentar

Kojima har selv sagt at MGS4 er Ps3 exclusive(han har sgat dte på intervjuer og skrevet dte i bloggen sin), men han vurderer et nytt prosjekt for X360 også. MGS4 er et av Ps3's store flaggskip og jeg håper inderlig at dette leverer til de grader. Denne serien er jo så genialt lagt opp fra plott til karakterhistorie osv.

Jeg lever fortsatt i håpet om at FF XIII har gått litt tilbake til det gamle røtter. Det er rykter som svirrer at du kan velge mellom real time og turnbased og hvis det er et valg så tror jeg det er mange glade fans ute å går:)

Ellers må jeg si det at den listen er relativt fin, men jeg håper den vokser seg stor og sterk:)

Lenke til kommentar
Men GTA4 bør gi noe nytt. Den serien der er seriøst blitt melkeku til de grader også.

7329406[/snapback]

Melkeku?

Har jo ikke akkurat kommet mange GTA spill, og de som har vært har alle vært noen av de beste spillene som finnes. Men de på PSP er jo en annen historie.

Lenke til kommentar
Tror det er noe i den duren. Lite info har blitt gitt, men skal visst dreie seg om å utforske, uten at det skal være noe skyting eller dreping. Virker på mange måter som et litt koselig spill som jeg trygt kan spille sammen med lillejenta på 7år her hjemme. Har forøvrig ingenting imot voldsspill, men litt variasjon er flott. Mener å huske at noen mente at spillet kanskje var en slags fotosafari med ulike oppdrag, men tror det meste er rykter.  :)

7328570[/snapback]

Tror Sony kan vinne et par kunder på et slikt spill :) Håper bare det kommer noe lignende til 360.

7328585[/snapback]

Viva Piñata på 360 er jo forsåvidt "lignende", selv om det ikke akkurat handler om realistisk gjenskapning av Afrika, men begge kan være passende for barn.

Lenke til kommentar
Men GTA4 bør gi noe nytt. Den serien der er seriøst blitt melkeku til de grader også.

7329406[/snapback]

Melkeku?

Har jo ikke akkurat kommet mange GTA spill, og de som har vært har alle vært noen av de beste spillene som finnes. Men de på PSP er jo en annen historie.

7329993[/snapback]

Det er for det meste PSP eg sikter til, så skal disse over til PS2 også selvfølgelig :) Og det er der jurene blir såre.

Lenke til kommentar

7329406[/snapback]

Melkeku?

7329993[/snapback]

Det er for det meste PSP eg sikter til, så skal disse over til PS2 også selvfølgelig :) Og det er der jurene blir såre.

7330171[/snapback]

Hehe, de glemte jeg helt bort, da er jeg enig med deg

Lenke til kommentar
MGS4 tror jeg kommer til å bli flagskipet til PS3, håper bare at det kommer til x360 også :p Da kan jeg fortsette å spille igjennom den beste spillsagaen Everh!

7329694[/snapback]

Støttes! MGS2:Substance kom jo til xbox så det er jo lov å håpe!

Lenke til kommentar
MGS4 tror jeg kommer til å bli flagskipet til PS3, håper bare at det kommer til x360 også :p Da kan jeg fortsette å spille igjennom den beste spillsagaen Everh!

7329694[/snapback]

7330440[/snapback]

Det er nettopp derfor det ikke er lov å håpe; MGS2 floppet på Xbox.

Lenke til kommentar

7329694[/snapback]

7330440[/snapback]

Det er nettopp derfor det ikke er lov å håpe; MGS2 floppet på Xbox.

7330531[/snapback]

Gjorde det? Kanskje det som skiller den generelle xbox eier fra den generelle playstation eier, førstnevnte liker ikke den japanske stilen. Synd... Får se hvordan det går med Lost Planet da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...