ResidentDante Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ja, hvor faen ble det av Destruction Derby? Det var fete spill. 7326997[/snapback] Tenk deg spillet på PS3/360 med den omba fysikk/skademotorene. Og herlig raaaaw musikk og kommentator som hopper av stolen som i DD2. Nei for faen, brings oss eit nytt godt DD spill. 7327122[/snapback] Helt enig, DD spillene var skikkelig underholdende! DD2 tok så bra av med den kommentatoren, var liksom helt høl-i-hue :!: Lenke til kommentar
master_al Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Ja, hvor faen ble det av Destruction Derby? Det var fete spill. 7326997[/snapback] Tenk deg spillet på PS3/360 med den omba fysikk/skademotorene. Og herlig raaaaw musikk og kommentator som hopper av stolen som i DD2. Nei for faen, brings oss eit nytt godt DD spill. 7327122[/snapback] Helt enig, DD spillene var skikkelig underholdende! DD2 tok så bra av med den kommentatoren, var liksom helt høl-i-hue :!: 7327384[/snapback] Ja DD var genialt! Spilte det masse på PS1 før i tida :!: Hadde ikke Saints Row(X360) en sånn stadium med DD?? Endret 21. november 2006 av master_al Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 GTA san andreas hadde en sånn arena...att saints row hadde det er vel en selfølge siden saints row er GTA med anna navn. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ja, hvor faen ble det av Destruction Derby? Det var fete spill. 7326997[/snapback] Tenk deg spillet på PS3/360 med den omba fysikk/skademotorene. Og herlig raaaaw musikk og kommentator som hopper av stolen som i DD2. Nei for faen, brings oss eit nytt godt DD spill. 7327122[/snapback] Helt enig, DD spillene var skikkelig underholdende! DD2 tok så bra av med den kommentatoren, var liksom helt høl-i-hue :!: 7327384[/snapback] Ja DD var genialt! Spilte det masse på PS1 før i tida :!: Hadde ikke Saints Row(X360) en sånn stadium med DD?? 7327796[/snapback] Spilt Flatout 2 da? Nå vet jeg ikke om Xbox 1 og PS2 utgavene flyter like fint som PC versjonen da, men gameplayet gav meg iallefall skikkelig DD følelse! Spesielt derby arenaene, var jo som å spille de gamle DD spillene men med moderne grafikk og fysikk! Under racene kom de gamle skitne triksene mine fra DD2 fram igjen også merka jeg, slike triks som å treffe bakparten på motstanderns bil så du sender man snurrende ut i grøfta eller nærmeste husvegg! :!: Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Mange bra spill her, ser spesielt fram til Naughty Dog (Working Title) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Eneste jeg legger merke til, er at hvor mange av de exclusive tittle som egentlig tiltaler vi som bor i europa og amerika? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Der var det ikke mange titler som fristet Av de så hadde jeg kjøpt 2, maks 3! GT5, Jak and Daxter og muligens Killzone...! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Assassin's Creed er jo blitt annonsert til 360 også. MS har også klart å sikre seg 2 spesielle "episoder" til GTA IV, som ikke blir å få tak i på noen annen konsoll. Konsollkrigen blir tøff. Romance of the Three Kingdoms blir rått da! Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er det bare meg som synes Afrika virker interessant og litt nyskapende? Synes forøvrig det var mange fine titler på den listen. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er det bare meg som synes Afrika virker interessant og litt nyskapende? Synes forøvrig det var mange fine titler på den listen. 7328537[/snapback] Sant det du sier om Afrika. Virker veldig interessant. Safari-spill? Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Tror det er noe i den duren. Lite info har blitt gitt, men skal visst dreie seg om å utforske, uten at det skal være noe skyting eller dreping. Virker på mange måter som et litt koselig spill som jeg trygt kan spille sammen med lillejenta på 7år her hjemme. Har forøvrig ingenting imot voldsspill, men litt variasjon er flott. Mener å huske at noen mente at spillet kanskje var en slags fotosafari med ulike oppdrag, men tror det meste er rykter. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Tror det er noe i den duren. Lite info har blitt gitt, men skal visst dreie seg om å utforske, uten at det skal være noe skyting eller dreping. Virker på mange måter som et litt koselig spill som jeg trygt kan spille sammen med lillejenta på 7år her hjemme. Har forøvrig ingenting imot voldsspill, men litt variasjon er flott. Mener å huske at noen mente at spillet kanskje var en slags fotosafari med ulike oppdrag, men tror det meste er rykter. 7328570[/snapback] Tror Sony kan vinne et par kunder på et slikt spill Håper bare det kommer noe lignende til 360. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Tror det er noe i den duren. Lite info har blitt gitt, men skal visst dreie seg om å utforske, uten at det skal være noe skyting eller dreping. Virker på mange måter som et litt koselig spill som jeg trygt kan spille sammen med lillejenta på 7år her hjemme. Har forøvrig ingenting imot voldsspill, men litt variasjon er flott. Mener å huske at noen mente at spillet kanskje var en slags fotosafari med ulike oppdrag, men tror det meste er rykter. 7328570[/snapback] Enig, det virker som et morsomt spill. Men det er ikke noe jeg blar opp 600kr for! Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Fin liste det der,men det meste var ukjente titler.. Det som jeg igjenkjente og som mest sansynlig kommer til å være bankers når PS3 er i hus,må være titler som GT 5,Driver,Tekken 6. Motorstorm blir også interessant. Hvor er Resident Evil 5? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 RE5 er multiplattform... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Resident Evil 5 er forøvrig ingen eksklusiv tittel, men jaggu pokker som eg gleder meg til det spillet. Vil ha litt informasjon om det spillet asap. takk! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Resident Evil 5 er forøvrig ingen eksklusiv tittel, men jaggu pokker som eg gleder meg til det spillet. Vil ha litt informasjon om det spillet asap. takk! 7328849[/snapback] Her kan du i alle fall se en liten trailer. Res 5-trailer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 jPp den har vi sett om og om igjen, er jo ganske så gammel da! Håper på ein skremmende opplevelse når det kommer. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Herremin, enkelt å mekke opp ei liste med en drøss med 'ikke-bekreftede' ekslusive spill da. Latterlig! Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 RE5 er multiplattform... 7328834[/snapback] Ja...det var sånn det var ja. Tror at RE5 blir stort. Bare å skaffe seg en bra tv og et bra surround annlegg med en gang,så er paranoia følelsen i boks. Må selvfølgelig vente til spillet er ute da men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå