Gå til innhold

Over 50 PS3 Exclusives!

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Ja, hvor faen ble det av Destruction Derby? Det var fete spill.

7326997[/snapback]

Tenk deg spillet på PS3/360 med den omba fysikk/skademotorene. Og herlig raaaaw musikk og kommentator som hopper av stolen som i DD2. Nei for faen, brings oss eit nytt godt DD spill.

7327122[/snapback]

Helt enig, DD spillene var skikkelig underholdende! :)

DD2 tok så bra av med den kommentatoren, var liksom helt høl-i-hue :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7326997[/snapback]

Tenk deg spillet på PS3/360 med den omba fysikk/skademotorene. Og herlig raaaaw musikk og kommentator som hopper av stolen som i DD2. Nei for faen, brings oss eit nytt godt DD spill.

7327122[/snapback]

7327384[/snapback]

Ja DD var genialt! Spilte det masse på PS1 før i tida :!:

Hadde ikke Saints Row(X360) en sånn stadium med DD??

Endret av master_al
Lenke til kommentar

7326997[/snapback]

7327122[/snapback]

7327384[/snapback]

Ja DD var genialt! Spilte det masse på PS1 før i tida :!:

Hadde ikke Saints Row(X360) en sånn stadium med DD??

7327796[/snapback]

Spilt Flatout 2 da? Nå vet jeg ikke om Xbox 1 og PS2 utgavene flyter like fint som PC versjonen da, men gameplayet gav meg iallefall skikkelig DD følelse! Spesielt derby arenaene, var jo som å spille de gamle DD spillene men med moderne grafikk og fysikk! Under racene kom de gamle skitne triksene mine fra DD2 fram igjen også merka jeg, slike triks som å treffe bakparten på motstanderns bil så du sender man snurrende ut i grøfta eller nærmeste husvegg! :!:

Lenke til kommentar

Tror det er noe i den duren. Lite info har blitt gitt, men skal visst dreie seg om å utforske, uten at det skal være noe skyting eller dreping. Virker på mange måter som et litt koselig spill som jeg trygt kan spille sammen med lillejenta på 7år her hjemme. Har forøvrig ingenting imot voldsspill, men litt variasjon er flott. Mener å huske at noen mente at spillet kanskje var en slags fotosafari med ulike oppdrag, men tror det meste er rykter. :)

Lenke til kommentar
Tror det er noe i den duren. Lite info har blitt gitt, men skal visst dreie seg om å utforske, uten at det skal være noe skyting eller dreping. Virker på mange måter som et litt koselig spill som jeg trygt kan spille sammen med lillejenta på 7år her hjemme. Har forøvrig ingenting imot voldsspill, men litt variasjon er flott. Mener å huske at noen mente at spillet kanskje var en slags fotosafari med ulike oppdrag, men tror det meste er rykter.  :)

7328570[/snapback]

Tror Sony kan vinne et par kunder på et slikt spill :) Håper bare det kommer noe lignende til 360.

Lenke til kommentar
Tror det er noe i den duren. Lite info har blitt gitt, men skal visst dreie seg om å utforske, uten at det skal være noe skyting eller dreping. Virker på mange måter som et litt koselig spill som jeg trygt kan spille sammen med lillejenta på 7år her hjemme. Har forøvrig ingenting imot voldsspill, men litt variasjon er flott. Mener å huske at noen mente at spillet kanskje var en slags fotosafari med ulike oppdrag, men tror det meste er rykter.  :)

7328570[/snapback]

Enig, det virker som et morsomt spill. Men det er ikke noe jeg blar opp 600kr for! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...