Intern Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Det er sant, men det er enda en harddisk modul i rommet under. (Se bilde) Endret 23. november 2006 av Intern Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 det vet jeg også leste anmeldelsen av kassa når den ble testa på hw.no, men personlig så foretrekker jeg mere tradisjonellle kasser. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Alle har egen smak Jeg syns nå det er greit nok plass inni der jeg, men Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 stacker kassa mi har mer plass en din men på bekostning av vekt da. vet ikke hva din veier men min ligger på 10kg føre utstyret. men nå er vi veldig oftopic. la oss avslutte med at vi har forskjellig smak og trives med valga våres, så får andre personer gjøre sine valg ut i fra våres erfaringer og synspunkter Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Spesifikasjoner Størrelse: Midi Formfaktor: ATX 5.25 brønner: 4 3.5 brønner, eksterne: 1 3.5 brønner, interne: 6 Vifteplasser: 5 Konstruksjonsmateriale: Aluminium Lyd I/O i front: Ja USB-porter i front: Ja Firewire-porter i front: Ja Vekt: 14 Kg Før utstyret... Helt enig, men det kan jo være greit å snakke litt sånn som vi gjør nå...kan jo lede folk til å gjøre noe bedre enn det de hadde tenkt til! Eller det kan tippe andre veien Endret 23. november 2006 av Intern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå