Gå til innhold

Sliter med Broadparks CS-server


Anbefalte innlegg

Jeg har NGT adsl. Og prøver å spille på serverten til Broadpark. (som jeg skal ha tilgang til.)

Før så gikk det greit å spille der, men kommer ikke inn lengre.

Får spilt på alle andre servere men, ikke broadpark sin.

Jeg lurer på om noen andre har samme problem.

 

 

 

 

_________________

Koolance PC-601, GF3 PowerPack @235/530,

Abit KR7A-RAID, 2x Maxtor ATA133/40G i Raid 0, AMD XP1700+

NGT-ADSL 2048/640

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-14 18:28 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er admin på NextGenTel`s Server(e) og jeg kan berolige deg med at dette er noe som skjer. Serveren har vært oppe hele helgen, men har noe nedetid i uken. Prøver du nå er den sikket oppe!

 

Quote:


Den 2002-11-14 20:14, skrev normal:

den er nede for tiden, vet ikke hva som er i veien.

<b>

den suger ihvertfall lut teknisk sett. på hjemmesiden kan du høre alt skrytet om "overlegen hastighet" men det lagger som besatt...


når den var ny var den bra, lenge siden</b>


Du er tydelig vis helt ute! Nå er snittpingen 30 med 32 stk inne og linjen er 130Mbit Backbone, de tokk vekk "PTB" og da gikk laggen og la seg, så plz ikke utal deg om ting du absolutt ikke vet NOE ting om :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: ScAVenGer- på 2002-11-17 18:22 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har prøvd nå igjen, men nå er det slik at man må prøve å joine serveren 10 ganger før man kommer inn.

Tar "refresh" på serveren og ser at andre kommer seg inn. Men ikke jeg nei... :sad:

 

Og du ScAVenGer- har du noen svar på dette?

Det er jevelig irriterende.

 

Skal jeg kjøre noen ekstra jukse stopp programmer eller noe slikt?

 

Noen andre som sliter med det samme?

 

PS: Kjører ikke Brannmur eller noe sånt. Og prøvde å joine serveren 10 ganger mellom 2000 og 2030. I dag.

Lenke til kommentar

Bare synes at den serveren kunne vært mye bedre, med litt endring av oppsett.

 

maks players er satt til 30, mens maks spillere på hvert lag er satt til 12. Dette medfører noen ganger at man må vente som spectator til en quitter eller at de skifter map.

 

Når man connecter hender det at den bare står stille rett før man er "helt inne". Det vet jeg ikke hva skyldes, men det er rimelig irriterende.

 

Det er for få forskjellige maps.

 

Og personlig synes jeg 24 spillere blir for mye, jeg ville likt 7vs7 eller 8vs8 mye bedre.

 

Hvis en av adminene på serveren leser dette, ikke ta det som at jeg slenger med leppa, men som forslag.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Dette skal etter sigende skyldes en BUG i ADMIN_MOD og jeg er ikke ansatt i NGT så jeg kan ikke konfigurere serveren, men i slutten av desember skal vist ting skje!!

Jeg har snakke med "sjefen" om dette!

 

Da det gjeldet max 32 er dette NGT sitt valg, men det med 24 spiller som kan spille hver gang er fordi de_train bare støtter 24 spillere.

 

Kan dere se for dere andre maps som går med det antall spillere man har på Broapark?

 

 

Det blir konkurranse o.l så heng på #[email protected] for info rundt desember/januar :smile:

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem med å connecte til broadpark-serveren, men jeg fant en løsning:

Jeg fjerna scriptet mitt fra autoexec.cfg og la til en linje der det står 'bind <key> "exec <script>"'.

Config.cfg inneholder kun engine-innstillinger og er read-only.

Når jeg nå joiner en server, trykker jeg bare på den knappen som scriptet mitt er bundet til, og vips er innstillingene mine tilbake.

Av en eller annen grunn liker ikke Broadpark-serveren scriptet mitt :smile:

 

PS! Det er ingen 'jukse-innstillinger' i scriptet mitt, så det er ikke det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...