Beej80 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei, Kan du skrive ned feilkoden på BSOD'en ? (Blue screen of death). Den inneholder en STOP-kode (Hele den vil jeg ha ), som kan hjelpe med å identifisere hvor problemet ligger. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Hei, Kan du skrive ned feilkoden på BSOD'en ? (Blue screen of death). Den inneholder en STOP-kode (Hele den vil jeg ha ), som kan hjelpe med å identifisere hvor problemet ligger. Mvh, Beej80 7350981[/snapback] hehe, ja skulle hatt dn eg og.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) er i godt humør! har formatert pc-en no kjøyrer den Dark messiah på fult med filtering, og antilasing og alt.... ikkje noko lagg selv ikkje på chapter 2! det hjalp å formatere, er sikker på at alt som er til pc no, fungerer glatt no! EDIT: har heller ikkje oppdaget noko bluescreen... Endret 5. desember 2006 av xersess Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tja, har ikke lest alle postene men hvis ikke det er nevnt fra før av så lurer jeg på om du har alle di nyeste driverene? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 er i godt humør! har formatert pc-en no kjøyrer den Dark messiah på fult med filtering, og antilasing og alt.... ikkje noko lagg selv ikkje på chapter 2! det hjalp å formatere, er sikker på at alt som er til pc no, fungerer glatt no! EDIT: har heller ikkje oppdaget noko bluescreen... 7431051[/snapback] Det høres bra ut Pleide det å lagge på Dark Messiah før? Lenke til kommentar
wowbagger Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har du husket å plugge i strømmen på skjermkoret ? Forbausende mange som glemmer dette... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 er i godt humør! har formatert pc-en no kjøyrer den Dark messiah på fult med filtering, og antilasing og alt.... ikkje noko lagg selv ikkje på chapter 2! det hjalp å formatere, er sikker på at alt som er til pc no, fungerer glatt no! EDIT: har heller ikkje oppdaget noko bluescreen... 7431051[/snapback] Det høres bra ut Pleide det å lagge på Dark Messiah før? 7431410[/snapback] lagget veldig før, går 100% glatt no Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 er i godt humør! har formatert pc-en no kjøyrer den Dark messiah på fult med filtering, og antilasing og alt.... ikkje noko lagg selv ikkje på chapter 2! det hjalp å formatere, er sikker på at alt som er til pc no, fungerer glatt no! EDIT: har heller ikkje oppdaget noko bluescreen... 7431051[/snapback] Det høres bra ut Pleide det å lagge på Dark Messiah før? 7431410[/snapback] lagget veldig før, går 100% glatt no 7431973[/snapback] Nice! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 hey! har alle dei nyaste driverene til skjermkort, i allefall... alle ledninger regner eg med er i skjermkortet, eg har fått den ferdig bygd av komplett.... dessuten hadde vell ikkje fungert å spele noko serleg med spel uansett om det ikkje hadde vert nokon ledninger plugd i? må bare nevne at prey og flat out 2 var dei einaste spela som fungerte glatt før eg formaterte... ellers fungerte omtrent ingenting, selv ikkje nfs most wanted eller ultimate spiderman Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Har du husket å plugge i strømmen på skjermkoret ? Forbausende mange som glemmer dette... 7431493[/snapback] kor mange ledninger skal det vere plugget inn i eit skjermkort som det her? det er 1 i? men eg ser at det er enda ein ledig plass der det ikkje er plugget noko som helst, men det kan velle vere laget for noko anna? Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det er kun en ekstra powerkabel til de fleste nye kort (ikke nok strøm via PCI slottene). Det at det hjalp med formateringen forsterker min misstanke om at du har fått noe tull med drivere eller IRQ konflikt. Det er noe herk å starte på skratch, men ofte det beste. /L Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 hey, skjermkortet mitt ligger på 55 grader. er ikkje det litt mykje egentlig? i så fall kan det foresake lagg når den er varm? Lenke til kommentar
koronag Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det er ikke FOR varmt, om det er det du mener. Mitt gamle 7600GS kom ofte opp i over 90 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå