sub1343 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kom over denne på bruktmarkedet og måtte bare poste denne her Jeg måtte og legge inn en kommentar på denne og tilby det samme gratis. hvor kjip går det an og bli. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er vel ulovelig det der? har 100+ inviter, og det har alle med gmail.. bare teit det der.. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Om det er noen som er på gmailkonto er det bare å si i fra. Send meg en mail så sender jeg deg en invite.. -morten Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vel, må gi han litt kred. Kreativ måte å få litt småpenger på. Det er jo slik de aller fleste "self-made millionaire's" begynner ..Og denne tråden bidrar fint med markedsføringen. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vel, må gi han litt kred. Kreativ måte å få litt småpenger på. Det er jo slik de aller fleste "self-made millionaire's" begynner ..Og denne tråden bidrar fint med markedsføringen. 7328904[/snapback] Det er vel ikke markedsføring hvis han taper på det vel ? (i form av tapt salg) Lenke til kommentar
pertm Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vel, må gi han litt kred. Kreativ måte å få litt småpenger på. Det er jo slik de aller fleste "self-made millionaire's" begynner ..Og denne tråden bidrar fint med markedsføringen. 7328904[/snapback] Problemet for selgeren er jo at de fleste her gir bort det samme gratis slik at det blir nok få som betaler ham for det Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dette lukter Tord Company lang vei. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Og jeg kjedet meg så fælt at jeg rapporterte det til google/gmail via deres standardiserte skjema (angående salg av kontoer/invites).. de liker nemlig ikke sånt... Yawn. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ozelot, Å fremme et produkt for massene er jo en liten del av markedsføringen. Resultat kan jo selvfølgelig gi indikajson på om markedsføringen fungerte eller ikke. pertm, Vel, så lenge det er gratis for vedkommende og det finnes idioter i verden, fungerer dette. Har absolutt ikke noe å tape på det. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dette lukter Tord Company lang vei. 7328958[/snapback] Den er en klassiker :!: Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dette lukter Tord Company lang vei. 7328958[/snapback] Den er en klassiker :!: 7333022[/snapback] Samme her Er jo en som solge Linux på QXL for 400,- spenn og han solgte nesten 40stk Lenke til kommentar
Kalamdrar Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Når jeg var 13 år og ville prøve noe annet en Windows, så så jeg en annonse på TekstTV, der en kar solgte Redhat Linux til 250,- Jeg syntes dette hørtes veldig rimelig ut så jeg kjøpte i god tro. Har faktisk ikke tenkt over det før i senere tid, at jeg like gjerne kunne tørket meg bak med de pengene. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Vel, Linuxdistro selges i tillegg til gratis nedlasting men da betaler du for eske, ordentlig isntallasjonsCD/DVD, manual og support Kan godt hende at enkelte selger Linuxdistro i eske Endret 23. november 2006 av Zande Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Kan godt hende at folk selger brente kopier ! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Kan godt hende at folk selger brente kopier ! 7344880[/snapback] Men det er jo ikke ulovlig. Det finnes forresten enkelte som ikke har verken brenner eller internett også. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Vel, Linuxdistro selges i tillegg til gratis nedlasting men da betaler du for eske, ordentlig isntallasjonsCD/DVD, manual og support Kan godt hende at enkelte selger Linuxdistro i eske 7343809[/snapback] ut i fra det jeg har hørt så kommer ikke gmail kontoer i eske, vist ikke de har kommet med noe nytt da :!: Endret 7. desember 2006 av sub1343 Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du kan få kjøpe gmail konto hos meg i eske, bare send meg en pm du.. Blir litt dyrer om du skal ha den i orginal esken da, men det er vell ikke noe å snakkes om.. -morten Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er vel ulovelig det der? har 100+ inviter, og det har alle med gmail.. bare teit det der.. 7326315[/snapback] De gir bare 50 på nyere gmail kontoer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå