Illyria Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hei Jeg skal gå til innkjøp av en flatskjerm. tenkte på størrelse fra 20" til 26". Har ikke så mye erfaring med tv så derfor trenger jeg deres hjelp! hva skal jeg se etter og hva skal jeg betale for det? Tenkte på en prislapp på mellom 4000-5000kr som helst skal være HD-klar(vet ikke om det er mye vits). noen som foresten når vi kan forvente oss HD i norge uten om parabol? Takk for alle gode svar Endret 20. november 2006 av Illyria Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei Kan trygt anbefale denne 26" fra Philips. God kvalitet, anerkjent merke! Den er i tillegg HD-Ready. Litt over budsjettet ditt men her får du ihvertfall en kvalitetsTV! HD er vits. Ikke glem at både Xbox360 og Playstation 3 benytter seg av HD-oppløsningen. Nå er det ikke lenge til HD-DVD kommer for fult i Norge. HD sendinger (utenom decoder) kommer vel rundt 2007-2008. Lenke til kommentar
Illyria Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 ok tusen takk for et veldig godt svar Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Bre for ordens skyld: Ikke bestill den hos Pixmania. De sender fra Frankrike og du må betale 25% ekstra i moms. Siba, derimot, er en norsk butikk med filialer i Stavanger, Trondheim, Liertoppen og Oslo. Lenke til kommentar
Illyria Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 takk igjen siba er 20min unna så det er ikke noe problem tuse takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå