Gå til innhold

ms outlook, dum venn..

alexio

Anbefalte innlegg

hei, jeg skulle formatere i går.... så sendte jeg alle mine outlook mailer til en "venn", som backup...

i dag sendte han en melding om "ja hei du, jeg sendte backupen din og sletta den"... det gjorde meg mistenkelig, jeg har ikke fått mailen enda..... jeg maser og maser.. han påstår han har sletta den fra både, sendte elementer, inbox, og slettede elementer....

jeg sier at denne personen ved navn xxx er dum, han har vel noe rundt 10 i iq... så hvem kan klandre han for slik en aksjon?? hvis noen vil mobbe han for sin dumme aksjon kan dere msg han på mIRC, han kalles xxx^ og henger på efnet, si at xxxxx skrev dette og send han linken til denne tråden... (edit, kjan lixom ikke skrive navnet hans... blir litt for dumt det...)

uansett... selve spørsmålet her er: går det på noen som helst måte an å opprette slettede meldinger fra ms outlook???

har noen viktige skoleoppgaver og sånn der... med litt passord og sånn... ikke mobb meg for at jeg sendte det jeg sendte til han... får vel innrømme jeg stolte på han.. trenger heller ikke no annet pepper, vet jeg er dum :sad:

håper i hvertfall på svar...

MVH

alexio

[ Denne Melding var redigert av: alexio på 2002-11-14 17:56 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

Dersom du har formattert er det vel forsåvidt lite å gjøre med den saken - det er nok mulig å gjenopprette de, men dette kreves det svært fagkyndige (og dyre!) personer til.

I praksis må du nok belage deg på at dette er lost&gone for alltid :sad: Dersom du har mottatt dem på mail - kanskje de som sendte det til deg har dem fremdeles, eller du har de annensteds? Er utrolig noen ganger hvor man finner igjen ting! Lykke til!

mvh

bfisk

Lenke til kommentar

for det første, han er ingen fremmed... har gått på skole med han i 10 år....

for det andre er grunnen til at jeg deler dette med dere at jeg faktisk trengte hjelp med de sakene... det hadde jo vært greit å ha de mailene... noen av dem var jo svært viktige.....

for det tredje sa jeg at jeg ikke trengte pepper og visste at jeg var dum som gjorde det.....

nå trenger jeg vel ikke mer pepper heller... jeg ville bare forsikre meg om at det ikke var noen måte å gjenopprette mailene på...

ellers takk...

alexio

Lenke til kommentar

Mail blir ikke slettet fra databasen til outlook selv om mailen blir slettet fra både sendte og innboks. Se om du finner noen gjennopprettings programmer på nettet. Du kan jo også prøve easy recovery eller noe slikt og se om du finner tilbake filen(e) på din egen harddisk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...