SimDaDim Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har leita rundt på div steder, men enda ikke funnet et godt nok svar på dette sp.målet. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan bruke WAN porten i min linksys router når jeg har speedtouch modemet fra nextgentel? Har hørt dette om å sette i bridge mode og alt sånn, men ngt har et forferdelig oppsett på routerene sine, så dette er så og si umulig for en vanlig dødlig. Noen som kan lage en enkel og grei måte å gjøre dette på? Altså, det eneste jeg vil ha er at speedtouchen vidresender all trafikk til WLAN porten på liksysen slik at jeg kan bruke alle funksjonene på den. Jeg har en PPPoE tilkobling til ngt om det skulle ha no å si. Er et vanlig ADSL abbenoment. All hjelp er hjertelig velkommen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hvis det ikke går an å bridge speedtouchboksen med NGTfirmwaren, så kan du laste ned internasjonal firmware fra speedtouch.nl (Jeg har gjort dette med min speedtouch 546). Sjekk om du finner noe info på ngtforum.net Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Fant noe alla det du sa der tror jeg, men tør ikke å gjøre dette uten å få no skikkelig guide på det. Skulle jeg flashe om routeren, og det viser seg at jeg ikke får den opp igjen, så har jeg virkelig gjort det. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Det er ikke gitt på forhånd at du får det til, så du bør laste ut en kopi av firmwaren i boksen først (Jeg er ikke sikker på hvordan du gjør dette). Du bør også finne ut hvilke verdier det er på vpi/vci og om den bruker LLC. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Det er sånne ting jeg trenger guiding på. Tar ikke kjangsen på å bare gjøre dette selv uten no erfaring liksom... Forresten, den linken på den nederlandske siden funker ikke :S Endret 20. november 2006 av SimDaDim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå