Sniken_123 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Jeg installerte de nye automatiske oppdateringene her i går, alt viket fint helt til jeg tok på igjen pc'en dagen etter. Under oppstarten kom det en bål skjer som stod masse tekst i, det var likt som det som kommer opp når du bruker feilsøkings verktøyet (bare annet inhold). Etter det viket ikke internett i det hele tatt Jeg har prøvd å avinstalert anti-virus programer og slått av branmuren, men det funker fremdeles ikke. De andre pc'ene som er tilkoblet routeren virker helt fint... Noen som vet hva som kan løse problemet? Har lagt med noen bilder som viser littt... Endret 20. november 2006 av Sniken_123 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kjør en systemgjenoppretting til før problemet oppsto (Start->Alle programmer->Tilbehør->Systemverktøy->Systemgjenoppretting) Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Det er ingen system oppretnings punkt før den tid. tok diskopprydning og da forsviner jo tidligere gjenopretnings punkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå