Bjorhus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Beklager dårlig formulering, men når jeg kjører den nye explorer og slår av datan, forsvinner allle vinduene jeg tidligere har hatt åpen. Jeg lurer på om det er mulig å lagre sidene slik at de åpnes neste gang jeg åpner explorer? Takker for svar Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Beklager bump, men....noen som vet? =) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Slik du mener . Tror ikke det er noen instilling som aut. åpner alle siste brukte uten å merke for det (ville vært plagsomt...) Endret 21. november 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Jepp, var noe slik jeg mente! Men hvor finner jeg den menyen? :S Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jepp, var noe slik jeg mente! Men hvor finner jeg den menyen? :S 7331764[/snapback] Du er vel kanskje vant med Opera? Du finner menyen ved å lete krysse ut vinduet når du har flere faner oppe. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Hehe, er vannt med Opera ja:) Jeg skjønnte ikke helt den anvisngen din...har lett men finner den enda ikke :X Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hehe, er vannt med Opera ja:) Jeg skjønnte ikke helt den anvisngen din...har lett men finner den enda ikke :X 7332026[/snapback] Såvidt jeg har forstått det funker det ikke helt slik som i Opera. Men det som jeg prøvde å forklare var at hvis du "exiter" ie mens du har flere faner oppe vil du få den menyen ovenfor. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Hehe, er vannt med Opera ja:) Jeg skjønnte ikke helt den anvisngen din...har lett men finner den enda ikke :X 7332026[/snapback] Såvidt jeg har forstått det funker det ikke helt slik som i Opera. Men det som jeg prøvde å forklare var at hvis du "exiter" ie mens du har flere faner oppe vil du få den menyen ovenfor. 7332575[/snapback] Gjør ikke det hos meg altså.. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Gjør ikke det hos meg altså.. 7332617[/snapback] Da får du vel bare bruke Opera da... Eller? Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Gjør ikke det hos meg altså.. 7332617[/snapback] Da får du vel bare bruke Opera da... Eller? 7332631[/snapback] Er jo en mulighet, men det må da være mulig å få dette til i explorer også...? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Når du lukker IE7 med flere faner oppe får du spørsmål om du vil lukke alle fanene. Velg da "Shop Options", og du får opp muligheten til å åpne disse neste gang du startet IE. Hvis du har slått av advarselen om lukking av flere tabs i Internet Options får du ikke opp denne boksen. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Når du lukker IE7 med flere faner oppe får du spørsmål om du vil lukke alle fanene. Velg da "Shop Options", og du får opp muligheten til å åpne disse neste gang du startet IE. Hvis du har slått av advarselen om lukking av flere tabs i Internet Options får du ikke opp denne boksen. 7333200[/snapback] Jeg har slått av advarselen tydligvis.. Hvorkan jeg finne denne muligheten igjen? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Omtrent slik setter du det opp: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå