Gå til innhold

Beholde sider i nye explorer

Bjorhus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, er vannt med Opera ja:)  Jeg skjønnte ikke helt den anvisngen din...har lett men finner den enda ikke :X

7332026[/snapback]

Såvidt jeg har forstått det funker det ikke helt slik som i Opera. Men det som jeg prøvde å forklare var at hvis du "exiter" ie mens du har flere faner oppe vil du få den menyen ovenfor. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hehe, er vannt med Opera ja:)  Jeg skjønnte ikke helt den anvisngen din...har lett men finner den enda ikke :X

7332026[/snapback]

Såvidt jeg har forstått det funker det ikke helt slik som i Opera. Men det som jeg prøvde å forklare var at hvis du "exiter" ie mens du har flere faner oppe vil du få den menyen ovenfor. :thumbup:

7332575[/snapback]

Gjør ikke det hos meg altså.. :hmm:

Lenke til kommentar

Når du lukker IE7 med flere faner oppe får du spørsmål om du vil lukke alle fanene. Velg da "Shop Options", og du får opp muligheten til å åpne disse neste gang du startet IE.

Hvis du har slått av advarselen om lukking av flere tabs i Internet Options får du ikke opp denne boksen.

Lenke til kommentar
Når du lukker IE7 med flere faner oppe får du spørsmål om du vil lukke alle fanene. Velg da "Shop Options", og du får opp muligheten til å åpne disse neste gang du startet IE.

Hvis du har slått av advarselen om lukking av flere tabs i Internet Options får du ikke opp denne boksen.

7333200[/snapback]

Jeg har slått av advarselen tydligvis.. Hvorkan jeg finne denne muligheten igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...