jossa Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 har win xp oh en plextot 16/10/40x cd-rw jeg trenger drivern til denne har sed på plex sine sider men nada haster litt Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Trenger ikke drivere til den da :smile: Lenke til kommentar
jossa Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 jo windows finer den(i divice manager men ikke i min datamarskin) men klarer ikke å sende komandoer/data til den..... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Du trenger ikke driver til brenner. XP finner den uansett og får den til å funke. Det eneste du kanskje trenger er en oppdatert av brenne-programvaren så du får utnyttet full hastighet osv. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 neeeeei gløm det bare da huff kan dere ikke bare svare på mit spm.? Lenke til kommentar
Softhead1no1 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 bare lurte på om du har lest litt i den guiden her http://www.hardware.no/guider/cdbrenning/index.html Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Fjern den fra Devicemanager, restart, og du vil se at resten ordner seg. Har noen forresten sett drivere til IBM-Disken min? Den vil ikke fungere som den skal, den bare står og lager "klikke-lyder" :razz: Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Slik er saken meg bekjent; Helt siden Win95 har Windows tatt seg av installasjon og oppsett av ATAPI-greier (eller noe) uten at brukeren trenger å bruke noen spesifikke drivere. Windows fikser alt! Som en sa tidl; fjern den fra device manager og restart, så burde det fikse seg :smile: bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå