Damon++ Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Får veldig dårlig DVD kvalitet på avspillingene, noen som kan hjelpe meg. Lurte også om jeg kan bruke en P-III 866mhz cpu i multitaineren.(Viss ja er det jumper innstillinger, hvordan stille den inn.) :???: Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg driver med reprajoner av disse. jeg vet at 800Mhz ikke fungerer for den er 100Mhzfsb, men det er ikke den orginale, hva din er vet jeg ikke. Dårlig kvalitet kan komme av feil skjerm innstillinger. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Dårlig dvdkvalitet kan også komme av selve platen. På hvilken måte er kvaliteten dårlig? Hva bruker du til å koble spiller og tv sammen (jeg har ikke peiling på den Multitainersaken). Lenke til kommentar
Damon++ Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 CPU en som står i er en celron 700mhz med 66mhz fsb,Cpu en jeg lurte på om det går ann og bruke er en P-III 866mhz med 133mhz fsb. DVDen hakker litt og stopper opp av og til. Det er det jeg mener med dårlig kvalitet,bruker svideo kabel mellom TV og Multitaineren. Takker for alle svar :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå