Feltherre Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hei lurer på hvordan jeg fjerner ting som jeg ikke vil ha i bildet ,som feks dato.Vil at det liksom skal se natrulig ut. Jeg bruker Paint.Net. Vennligst flytt denne vis den er feil plassert. Endret 20. november 2006 av SirHenrik Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Du kan bruke clone stamp. Sjå hjelpfila for info om korleis du bruker den. (kjelde) Lenke til kommentar
doctom Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hei lurer på hvordan jeg fjerner ting som jeg ikke vil ha i bildet ,som feks dato.Vil at det liksom skal se natrulig ut. Jeg bruker Paint.Net. Vennligst flytt denne vis den er feil plassert. 7325527[/snapback] Kanskje et dumt spm, men hvordan kom datoen på (siden det ser ut som om bildet er tatt med et digitalkamera). Dersom det er en ferdig jpeg du har der, må du vel tegne tilbake det som mangler. Det blir neppe kjempefint verken i Photoshop eller PaintNet uten at du er en skikkelig PS guru. Alternativet er vel å crope bort hele datoen, eller klone inn et eller annet stort og dekkende. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Dato kom på når jeg tok det med digitalkameraet,men har gjort det sånn at det ikke kommer på når jeg tar bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå