Bjorhus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er det noen som har hørt om dette? "The Godfather Saga". Satt å leste på imdb.com da jeg kom over denne Gudfaren-serien. Som ihuga Gudfader-fan fikk jeg nermest panikk! Om dette er å oppdrive, MÅ jeg simpelthen ha tak i det. Er det noen som vet noe om denne, og om det er mulig å oppdrive? Legger ved link: http://www.imdb.com/title/tt0809488/ Svar mottas med takk Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Fant den på eBay Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Awww *ønske seg til jul* Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Fra E-Bay: THE GODFATHER SAGA T.V. VERSION. IN CHRONOLOGICAL ORDER. OVER 434 MINUTES WITH OVER 40 MINUTES NEVER SEEN B-4. A MUST FOR EVERY GODFATHER FANATIC. SHIPPED IN PROTECTIVE SLEEVES........ MAKES A GREAT HOLIDAY GIFT. I SHIP NEXT DAY. THANKS FOR LOOKING noen som vet mer om denne kjekke saken? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hva vil det si egentlig? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Um, er ikke den der bare den ekstra-discen som var med i boksen da? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Seriøst?! ...Jeg hadde ingen ekstra disk i min gudfaren boks. Eller kanskje jeg hadde? Er ikke lett å huske når jeg har lånt den bort og aldri fått den tilbake. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Det finnes en Gudfaren-boks (den røde) som ikke har en ekstramateriale-disc, men den svarte boksen har den discen. Men den har ikke over 400 minutter med ekstramateriale. Jeg kan egentlig ikke tro at, om den "Godfather saga" skulle være en egen greie, heller har over 400 minutter med ekstramateriale. Det er helvetes mye stuff, altså! EDIT: I plotline'n på IMDB står det jo følgende: "The first two Godfather films were re-edited together in chronological order with additional footage added". Altså, som en "mini-serie", à la Hamilton. Ser jo ikke akkurat ut som noe ekstramateriale. At det har blitt lagt til mer materiale... vel, de versjonene vi får kjøpt på VHS og DVD er da litt lengre enn kinoversjonene var? Coppola fikk da ganske hard motvind fra filstudioet og kinoene da filmene hans kom. De var jo ultravoldelige. Endret 29. november 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå