Gå til innhold

Litt spørsmål om Creative Zen V/Plus

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om jeg skulle skaffe meg en mp3-spiller, den som står høyest på lista er Zen V/Zen V Plus, og derfor har jeg selvsagt noen spørsmål.

1) Hva er egentlig forsjellen mellom vanlig Zen V og Zen V Plus? Jeg har fått med meg at Plus har videoavspilling og radio, noe mer?

2) Er det mulig å legge inn filer på spilleren uten å bruke programmet som følger med? Altså ved å opprette mappesystem osv. direkte inne på spilleren, som om det var en USB-disk (forutsatt at filene kan spilles av etterpå).

3) Er det noen ulemper med spilleren? Gjerne fra folk som har erfaring med spilleren...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet egentlig ikke så mye om den, men kan prøve å svare.

1) Tror forskjellene er at plus har video og radio

2) Tviler på det ettersom du ikke kan dette på andre Zen spillerere. Men det er mulig at driveren til spilleren er innebygd i XP så man kan overføre sanger til spilleren i XP uten ekstra programmer siden det er slik med Vision:M. Dette er ikke likt som om det kommer opp som ekstern harddisk. På en ekstern harddisk kan man stort sett gjøre hva man vil. Med overføringen som er innebygd i XP kan man stort sett bare overføre filene og ikke endre på de etterpå (annet enn å slette de).

Du kan se om du finner mer på forumet til Creative.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...