kakemonster7 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Slik blir den nye Harry Potter filmen..... Endret 20. november 2006 av azzman Lenke til kommentar
snarius Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Såg rimelig fet ut syns eg Lenke til kommentar
Ilera Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Æsj, får ikke sett selve filmen før 13. Juli jo. Lenge til =/ Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kan ikke den forbanna boka komme ut snart da? Filmene ere vel faen ikke noen som bryr seg om, kom igjen Rowling, TREGT. Men Seriøst, ser bra ut, filemene ser ut til å bli bedre å bedre. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg gleder meg. Veldig. Selv om jeg vet at den aldri vil innfri alle forventninger skapt av boka, så har jeg likt alle filmene til nå, og vil trolig også like denne. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Harry potter er julefilm. Liker bare ikke at filmen kommer i juli:( Men filmen ser absolutt bra ut! Lenke til kommentar
brd Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Så overaskende at denne kom da Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Gleder meg til denne, ser veldig bra ut. Men er boka som er verst å vente på ja. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Så overraskende bra ut! Blir nok en tur på kino for å se den Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Harry potter er julefilm. Liker bare ikke at filmen kommer i juli:( Men filmen ser absolutt bra ut! 7326099[/snapback] Enig. Jeg forbinder Harry Potter-film med jul. Koselig å se filmene på nytt i jula. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Harry potter er julefilm. Liker bare ikke at filmen kommer i juli:( Men filmen ser absolutt bra ut! 7326099[/snapback] enig jeg og hehe...dessuten har jeg aldri giddet å lest mer enn bok nummer 4....så den her får nesten bli som den blir. trur jeg kommer til å se den uten de helt store forventningene... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Potter filmene får komme når de kommer, er den siste boken jeg vil ha Synes filmene har hatt varierende kvalitet, helt ifra "meget bra" til "middelmådig". Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Harry potter er julefilm. Liker bare ikke at filmen kommer i juli:( Men filmen ser absolutt bra ut! 7326099[/snapback] Enig der. Min tradisjon er å se den om sommeren på kino, og så kjøpe den/få den til jul og se den med slekta da Kjempekos! Goscinny Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 virker enda mørkere enn den forrige, og det tror jeg kan bli veldig bra. gleder meg som et lite barn, men som dere sier: det er ikke noe som helst i forhold til hvor mye jeg gleder meg til neste bok. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Filmene blir mørkere og skumlere, akkurat som bøkene. Det er veldig bra. Folk vil forhåpentligvis forstå mer og mer at Harry Potter ikke er barnebok/film lenger. Irriterer meg over uvitende mødre som tar med 6-7-åringer på Harry Potter. Det var jo en del prat om at mange småbarn hadde blitt livredde av den fjerde filmen. Da tenker jeg bare at det ikke er synd på dem. De hadde ikke noe der å gjøre, for filmen har 11-årsgrense. Og jeg har fortsatt et ørlite lite håp om at den neste filmen, eller hvertfall de to siste, skal få 15-årsgrense. Det kommer vel dessverre aldri til å skje, men. De taper nok for mye på å ikke la SÅ mange se filmen. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Trailer og trailer.... Er vel heller mer en teaser. Den ser dog rimelig bra ut, så filmen blir sikkert ikke værst den Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Syvende og siste bok skal komme til sommeren Juni eller juli en gang. Varmer opp med å lese de seks første bøkene om igjen Skal se filmen også, men det er boka jeg v-i-r-k-e-l-i-g gleder meg til Mens man venter kan man jo høre på PotterCast... ... eller ta en tur innom forumet til The Leaky Cauldron Der spekuleres det i hytt og gevær om alt mulig... Er Snape en tilhenger av Voldemort eller ikke... Er Nagini en Horcrux... Hvem kommer til å dø.... Kommer Harry til å dø.... osv. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det blir bra. Tror denne blir den beste hittil egentlig, sånn i film versjon ..Men de kunne ventet litt med å vise trailere, er jo som sagt en GOD stund til den er ferdig. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Noen flere enn meg som har stoppet etter litt uti det 28 sekundet på traileren? Hvis ikke; prøv det - det er ganske artig. Er vel moren til Malfoy som har vært på ferde. Og tar jeg ikke helt feil, er bildet hentet fra forrige film. Siden ikke alle trailere er helt like, legger jeg ved en link som vil streame den aktuelle traileren. Den finner du ikke her, men HER. Goscinny Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 *snip* 7496569[/snapback] Får ikke linken til å funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå