Celusion Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hallo. Nå har jeg Koss sb/45 og er veldig fornlyd med det, men det har blitt så dårlig connection på den, slik at jeg får nesten ikke til lyd nå...derfor trenger jeg nytt! Jeg har sett på disse 4 spesielt da: Logitech - Precision PC Gaming Headset Icemat - Siberia Headphone Steel Sound 5H Sennheiser PC 160 Spesielt tenker jeg på: Sennheiser PC 160 Steel Sound 5H som jeg har hørt mye bra om Noen som har noen erfaringer med disse? og de andre selvfølgelig? og er det eventuelt noen andre forslag til maks 650 kr, eller rundt der..gjerne mindre Tusen takk Endret 20. november 2006 av GamEzoR Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Kommer ikke på noen i farten som jeg kan anbefale med mikrofon. Men du bør tenke på sennheiser, de lager utrolig bra headsett til prisen. Har selv HD555 modellen, og lyden er bare kongebra. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 20. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Jeg trenger ikke mikrofon, poenget er at det skal være et behagelig og så bra GAMING headset som mulig Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Jeg trenger ikke mikrofon, poenget er at det skal være et behagelig og så bra GAMING headset som mulig 7325396[/snapback] da så, da kan jeg anbefale mine på det sterkeste, HD 555. De er bare helt utrolig gode, bruker de selv aktivt til gaming. JA, de er litt dyre, men du får en utrolig god lyd igjen for pengene, smat at de er meget gode å ha på i lengden. Blir ikke klar av å ha de på i flere timer i strekk. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 20. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hmm, leste noe som andre har sagt om den..det er jo BARE positivt om den Hvis ikke det dukker frem et mirakel headset nå, så tror jeg at jeg går får dette men lar posten stå her litt til, bare å komme med flere forslag, det er veldig fint EDIT: du virker som om har litt peiling, hva synes du om: Logitech - Precision PC Gaming Headset en jeg har snakket med anbefalte dette sterkt, men jeg har nesten bare hørt negativt om det Endret 20. november 2006 av GamEzoR Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Hmm, leste noe som andre har sagt om den..det er jo BARE positivt om den Hvis ikke det dukker frem et mirakel headset nå, så tror jeg at jeg går får dette men lar posten stå her litt til, bare å komme med flere forslag, det er veldig fint EDIT: du virker som om har litt peiling, hva synes du om: Logitech - Precision PC Gaming Headset en jeg har snakket med anbefalte dette sterkt, men jeg har nesten bare hørt negativt om det 7325655[/snapback] har aldri prøvd de personlig, men har hørt at de ikke er av ypperste klasse egentlig. Har sett de noen ganger, og fikk følelsen av at de virket billige og dårlig bygd. Dessuten ser de ubehagelige ut. Dårligere frekvensgang og sikker mer støy. LINK fant de her, og som de fleste der sier, søppel. Endret 20. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 20. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Mm, da er den ute av dansen da.... hva med icemat siberia?? eller steelsound 5H?? de skal visstnok være ganske bra, og de anbefales av flere jeg har snakket med. likevel har jeg en følelse for at det headsettet du anbefalte er det beste du har peiling, men..hva mener du om disse 2? tusen takk for hjelpen her Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Mm, da er den ute av dansen da....hva med icemat siberia?? eller steelsound 5H?? de skal visstnok være ganske bra, og de anbefales av flere jeg har snakket med. likevel har jeg en følelse for at det headsettet du anbefalte er det beste du har peiling, men..hva mener du om disse 2? tusen takk for hjelpen her 7325786[/snapback] icemat'en har veldig god lyd den også, men den har en stor ulempe. Den tåler ingenting, plastikken er sprø (hørte snakk om produksjonsfeil), og brekker ved den minste ting. De føles også billige, de knirker og slikt. Egentlig ganske synd, siden disse er helt ok, men tåler desverre ingenting. steelsound 5H har jeg ikke vært noe borti, men virker som et ganske bra et, har hørt noe positivt om de også. Endret 20. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 21. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) takker for bra ekspertise her Har du noen mening om Sennheiser PC 160 i forhold til Sennheiser HD 555? Det er vel de 2 det står om (legger steel sound 5H litt i glemmekroken siden sennheiser er vel mest "kjent" innenfor gaming miljøet). såå, hva mener dere?? Endret 21. november 2006 av GamEzoR Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 takker for bra ekspertise her Har du noen mening om Sennheiser PC 160 i forhold til Sennheiser HD 555? Det er vel de 2 det står om (legger steel sound 5H litt i glemmekroken siden sennheiser er vel mest "kjent" innenfor gaming miljøet). såå, hva mener dere?? 7330386[/snapback] vel, tror at også PC 160 headsettet er meget bra, har ikke prøvd det, men kansje kommentarene noen der har skrevet kan hjelpe deg. Sennheiser PC 160 Sennheiser HD 555 Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 21. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Hmm, ble vrient dette ass.. hørte akkurat at det er et annet steelsound headset også! Steelsound 5H V2, NIP skal visstnok bruke disse tror jeg.. dette var ikke lett Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Hmm, ble vrient dette ass..hørte akkurat at det er et annet steelsound headset også! Steelsound 5H V2, NIP skal visstnok bruke disse tror jeg.. dette var ikke lett 7331466[/snapback] har aldri vært borti de der heller, men tror at mellomlegget er større en lydkvaliteten. Men det er jo bare 50kr forskjell sånn ca på de da. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 21. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 jess, men da går jeg for Sennheiser PC 160 tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå