Equilibrium Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Heisann! Trenger ny telefon nå, kanskje kan dere anbefale meg noen? Har sett på Nokia 6233 og 6288, Hvilken burde jeg velge av disse to, hvis det blir en av de? Funksjoner: -Kalender: Ja. -GPRS: Ja. -Email klient: Nei. Form: -Format: samme -Vekt: Ikke viktig. -Sprut/støtsikker: Nei Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Helst litt stor, og bra oppløsning. -Touchscreen: Nei. Pris: maks 2500kr. Diverse: -Merke: Helst Nokia, men åpne for andre merker. -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -Symbian: Nei. -Infrarød port: Ja. -Blåtann (Bluetooth): Ja. -Minne: Masse. -Minnekort?: samme det, bare det er nok minne. -MP3: JA. -Triband: Ja. -UMTS/3G: Tja, hvorfor ikke? -Wlan: Nei. -GPS: Nei. -Radio: Ja. -Bruksområder: Ringer litt og en del SMS. Tar en del bilder og video. PS, Den må ikke være noe utpreget treig.. Er dritlei min gamle 3230, den er så treg og full av bugs.. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Heisann!Trenger ny telefon nå, kanskje kan dere anbefale meg noen? Har sett på Nokia 6233 og 6288, Hvilken burde jeg velge av disse to, hvis det blir en av de? Funksjoner: -Kalender: Ja. -GPRS: Ja. -Email klient: Nei. Form: -Format: samme -Vekt: Ikke viktig. -Sprut/støtsikker: Nei Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Helst litt stor, og bra oppløsning. -Touchscreen: Nei. Pris: maks 2500kr. Diverse: -Merke: Helst Nokia, men åpne for andre merker. -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -Symbian: Nei. -Infrarød port: Ja. -Blåtann (Bluetooth): Ja. -Minne: Masse. -Minnekort?: samme det, bare det er nok minne. -MP3: JA. -Triband: Ja. -UMTS/3G: Tja, hvorfor ikke? -Wlan: Nei. -GPS: Nei. -Radio: Ja. -Bruksområder: Ringer litt og en del SMS. Tar en del bilder og video. PS, Den må ikke være noe utpreget treig.. Er dritlei min gamle 3230, den er så treg og full av bugs.. 7325334[/snapback] Jeg kan vertfall anbefale SE w710i. Dette er en walkman telefon som etter min mening er en perfekt telefon for dem som vil ha en alt-mulig telefon. Sjekk den ut. Den koster ca. 2500 kr uten abonnement. Designet er også bra! Lenke til kommentar
mck Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hadde en W710i, men solgte den på grunn av mangel på fotolys, så den var ubrukelig i dårlig lys, hadde vært kjekt med autofokus også - men ikke så farlig.. Men ellers var jeg kjempefornøyd! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Sony Ericsson W810 er en bra telefon Lenke til kommentar
AOe Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) SE k610i har jeg hatt siden juli. Den er det beste elektronikkkjøpet jeg har gjort noensinne. Men den mangler jo lys og autofokus den og da. Så.... Endret 21. november 2006 av AOe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå