Gå til innhold

Klarer ikke å logge opp på LIVE.xbox360

TheOats

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å logge opp på xbox live med xbox 360.

Det har gått fint lenge, men helt plutselig så sluttet den å logge opp på nettet.

Når jeg kjører testen får jeg melding om at det er noe galt med ip adressen.

Den står på automatisk så jeg fatter ikke hva som er galt.

Jeg har også den gamle xboxen koblet til nettet og der går det fortsatt fint å komme på nettet.

Noen som kan hjelpe?

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva sier alle de andre tingene på Connection Testen da? Litt lite informasjon her. Du kan forsåvidt gå til www.xbox.com, og registrere deg der og ta en retrieve live account på xboxen etterpå.

Jeg slet også i begynnelsen, men tror rett og slett at Live var nede, eller delvis ut av funksjon den dagen. prøvde igjen neste dag, og tok bare en retrieve account på kontoen min og wiips.

Lenke til kommentar
Har du kontakt mellom PC og XBOX 360 på lokalnettet?

Bruker du trådløst eller kablet nettverk?

Vist du bruker trådløst, prøv med kabel. Bruker du kabel, prøv en annen kabel.

Prøv forskjellige porter i ruteren (for du har vel det?)

7327715[/snapback]

Bruker kabel ja.

Men at det er noe galt der virker så ulogisk siden jeg har vert på live i mange månder nå å så plutselig skjer dette.

Hva sier alle de andre tingene på Connection Testen da? Litt lite informasjon her. Du kan forsåvidt gå til www.xbox.com, og registrere deg der og ta en retrieve live account på xboxen etterpå.

Jeg slet også i begynnelsen, men tror rett og slett at Live var nede, eller delvis ut av funksjon den dagen. prøvde igjen neste dag, og tok bare en retrieve account på kontoen min og wiips.

7328953[/snapback]

Har som sagt hatt 360 og vert på live lenge nå så jeg trenger ikke å "hente" kontoen min.

De andre tingen på testen kommer jeg ikke til siden den stopper på ip adresse delen.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat samme problemet.. Boxen klarer ikke å motta ip-adresse. Får bare en 169.255 ... ... adresse etter en stund. (som betyr at boxen ikke klarer å koble seg til nettet/ruteren?) Har også prøvd med statisk ip. Jeg ringte xbox-live support, som aldri hadde hørt om lignende problem.. Merkelige greier. Fikk beskjed om å sende den inn til rep..

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat samme problemet.. Boxen klarer ikke å motta ip-adresse. Får bare en 169.255 ... ... adresse etter en stund. (som betyr at boxen ikke klarer å koble seg til nettet/ruteren?) Har også prøvd med statisk ip. Jeg ringte xbox-live support, som aldri hadde hørt om lignende problem.. Merkelige greier. Fikk beskjed om å sende den inn til rep..

7332332[/snapback]

Jeg kommer jo ikke lengre en til ip adresse delen av testen, men kan ikke se hva slags adresse den får siden den står på automatisk.

Hvordan klarer du å se det?

Lenke til kommentar
Jeg kommer jo ikke lengre en til ip adresse delen av testen, men kan ikke se hva slags adresse den får siden den står på automatisk.

Hvordan klarer du å se det?

System - network settings - edit settings

Der kan du se ip-adressen.

Det er også 2 "lys" helt nederst. Et som viser link og et som viser act. Link lyser grønt med meg, mens act er grått..

Lenke til kommentar
Det høres rett og slett ut som om den enden av ledningen som går i switchen har en dårlig kobling eller kontakt.

Når du rugget i ledningene/skiftet om, så virket det, nå virker det ikke.

7347828[/snapback]

Hehehe neeeei det er ikke det.

Ledningene og switchen er ganske nye, og de ligger altid stille.

Lenke til kommentar
Det har ikke noe å si :)

Du kan ha fått en dårlig kabel. Prøv å bytt med kabelen til PCen, funker det da er det kabelen som er ødelagt.

7349482[/snapback]

Ok kan prøve.

Men tingen er at det har funket lenge (uten at jeg har beveget på det) så blutselig gikk det i dass.

Lenke til kommentar
har noe av det samme problemet,prøver og komme in på live men jeg får bare IP failed.noen som kan hjelpe meg?

7353511[/snapback]

Akkurat det samme som meg.

7353822[/snapback]

jeg holder på å bli gærn her,hvorfor skal det alltid være no galt?

skjønner ikke hvorfor min IP blir failed

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...