Soundchaser Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hva var det som skjedde med lyden siden abbath ble så forbanna? 8346510[/snapback] Gitaren datt ut hele tiden. antar deet var ledningen eller forsterkeren som var mongo.. Hjalp vel neppe at abbath skulle hoppe tau med ledningen Lenke til kommentar
YBD Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ah, ser virkelig frem til Hole In The Sky i Bergen 25. august Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg er forelska i "At the Heart of Winter". Nydelig album, I must say. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Det er ett utrolig genialt album. =) Pure Holocaust er også ett veldig godt album.. Har også endelig fått SOND-longsleeven min (er en stund sida egentlig), drit tøff. Nå er det bare å vente på det nye albumet da. =) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Jeg har alle "hovedalbumene" til Immortal. Diabolical Fullmoon Mysticism (1992) Pure Holocaust (1993) Battles in The North (1995) Blizzard Beasts (1997) At the Heart of Winter (1999) Damned in Black (2000) Sons of Northern Darkness (2002) Hører gjennom alt nå og skriver en albumguide som kommer i nærmeste framtid edit: Finnes det noen video hvor man kan se litt flammer? http://www.photograve.net/design/abbathtuska.jpg Endret 26. september 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Det er godt, bare å si ifra når albumguiden er ferdig, så skal jeg legge inn en link i hovedposten. =) Angående videoer der man kan se litt flammer, har vi jo noen her. Får håpe det nye albumet kommer om ikke så altfor lenge... Skal forresten på Motstøy-festivalen og se Immortal siste helga i høstferien. Aldri gledet meg så mye til en konsert før. =) Endret 29. september 2007 av Thriven Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg skal på Immortal den 20. oktober, gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg skal på Immortal den 20. oktober, gleder meg som en unge 9593014[/snapback] Hvor? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Lucky b-tard Jeg jobber på albumguiden, men må høre nøye gjennom platene. Jeg har satt noen karakterer og jeg veit at det kommer til å bli mye diskusjon. (Skal ikke røpe noe mer nå) Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hoh, skal se dem om fire dager! Aiai! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Yes.. På lørdag. Blir andre gangen jeg ser dem live i år det Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Første gang for min del. Er nesten litt spent på min egen reaksjon Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Første gang for min del. Er nesten litt spent på min egen reaksjon 9623381[/snapback] Samme her. ; ) Får håpe de ikke får lydproblemer igjen, har sett det skje etpar ganger nå. Fikk dog høre fra kameraten min at de har blitt veldig obs på nettopp det, etter hva som hendte på Inferno. ^^ Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 De burde ha klart å fikse det innen nå ja. Men for å være helt ærlig tror jeg det må utrolig mye til for å skuffe meg, blir ikke den mest kritiske fanen på lørdag tror jeg! Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Gleder meg jeg og nå gitt. Håper det går bedre enn på Inferno. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 De burde ha klart å fikse det innen nå ja. Men for å være helt ærlig tror jeg det må utrolig mye til for å skuffe meg, blir ikke den mest kritiske fanen på lørdag tror jeg! 9623507[/snapback] Tr00 dat, gleder meg enormt til å se dem live... Immortal var det første bandet jeg hørte om (foruten Dimmu, men kan ikke si at jeg interesserer meg så veldig for dem.) innenfor black metal sjangeren, så det eneste som kan skuffe meg er nok at de ikke spiller i det hele tatt, hehe. ^^ Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Aaah, don't jinx it! Hehe (: Lenke til kommentar
Erikk1991 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Må få litt liv i tråden igjen... Så Immortal i Trondheim på lørdag da de åpnet for judas priest, en veldig bra konsert, selv om Abbath mislikte sola sterkt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 hehe han gjore det ja hadde vert digg og sett Immortal live engang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå