Herpeederpee Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Hehe, jepp. Blashyrkh, Mighty Ravendark videoen er også sinnsykt tøff. Abbath er så tøff i begynnelsen av den videoen. : ) Lenke til kommentar
YBD Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 For dere som var så heldige å være på inferno på fredag, hvordan var Immortal? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 For dere som var så heldige å være på inferno på fredag, hvordan var Immortal? 8333297[/snapback] bruttern gikk midt i den 3 sangen... han var mildt sagt dritskuffa! hørte også at lyden var sugen, basstrommelyden var drithøy og jævla plastikk, så det hørtes vist grufullt ut Lenke til kommentar
Tze Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 For dere som var så heldige å være på inferno på fredag, hvordan var Immortal? 8333297[/snapback] bruttern gikk midt i den 3 sangen... han var mildt sagt dritskuffa! hørte også at lyden var sugen, basstrommelyden var drithøy og jævla plastikk, så det hørtes vist grufullt ut 8333444[/snapback] Da var han nok ganske alene.. for det var føkkings stappa gjennom hele konserten Tekniske problemer til siden, Immortal sparka eselballer. Men var nok en gitartekniker som fikk sitt livs tyn etterpå.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Da var han nok ganske alene.. Han var nok ikke alene, mange som var skuffa over konserten. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Ah, jeg hadde gjort hva som helst for å sett den konserten... Har det blitt posta videoer ut på youtube e.l. enda? Prøvde å finne for litt sida, men fant ikke... Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Var veldig fornøyd med konserten. kan poste noen bilder og videoer etter hvert. Btw Nytt Immortal album kommer! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Så jævlig fett. : D Gleder meg som en liten unge. Vet du noe om når det blir, eller? Post bilder osv asap. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 han sa bare at di jobber på et nytt album. (mens demonaz nikket i bakgrunnen) her er noen bilder. ikke så god kvalitet men.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor laster opp filmene litt senere Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Btw Nytt Immortal album kommer! 8340949[/snapback] Hurra! Hørte det var mye teknisk tull på konserten ja, med gitarlyd som forsvant og basstrommer som var alt for mye trigga osv. Litt surt på den første reunion-konserten...Men ikke faen om jeg hadde gått midt i konserten uansett! Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Alt i alt fornøyd med konserten. Syntes ikke selve lyden var så dårlig, i alle fall i helt framme, men var synd med de småproblemene. Abbath er en scene-personlighet uten like, og det var stor opplevelse å få sett dem. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Skulle gjort mye for å ha sett dem live.. Har ikke hørt så veldig mye på dem, men det jeg har hørt er veldig bra.. gleder meg veldig til dem kommer med nytt album!! One by one synes jeg er en av de beste sangene jeg har hørt så langt... Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Nå ligger det noen videoer på youtube. link Ganske dårlig lydkvalitet + gitarproblemer, men Abbath er tøff som alltid. <3 Endret 9. april 2007 av Kaospike Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hoho, kjipt det med gitartrøbbelet da. Stakkars lydmann lol Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Han ble nok prylt litt etterpå... Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Fytterakkern - Abbath ble jævla forbanna. : P Abbath er som alltid dritkul... Skulle ønske jeg var der. PS: Siste linken er ikke fra Inferno 07. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Fytterakkern - Abbath ble jævla forbanna. : P Abbath er som alltid dritkul... Skulle ønske jeg var der. PS: Siste linken er ikke fra Inferno 07. 8345193[/snapback] Haha, veldig forståelig. "The band is looking forward to be playing live again and to salute the fans with a great performance." Uansett, jeg tror jeg hadde synes at konserten hadde vært fantastisk hvis jeg hadde vært der... Jeg vil ha konserter uten aldersgrenser nå dammit! Jaja, jeg skal ikke klage så lenge det kommer nytt album. Agh, blasfemisk! Link fjernet. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hva var det som skjedde med lyden siden abbath ble så forbanna? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ingen anelse, forsterkeren var skrudd av elns? Damn, skulle vært der =/ Lenke til kommentar
Fl4shm4n Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Var ikke no sjakktrekk å komme i det de begynte ihvertfall, fikk ikke sett en dritt. Se om jeg ikke får tatt turen til HITS i august. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå