Gå til innhold

Den nye Immortal fantråden

Herpeederpee

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
For dere som var så heldige å være på inferno på fredag, hvordan var Immortal? :)

8333297[/snapback]

bruttern gikk midt i den 3 sangen... han var mildt sagt dritskuffa! hørte også at lyden var sugen, basstrommelyden var drithøy og jævla plastikk, så det hørtes vist grufullt ut

Lenke til kommentar
For dere som var så heldige å være på inferno på fredag, hvordan var Immortal? :)

8333297[/snapback]

bruttern gikk midt i den 3 sangen... han var mildt sagt dritskuffa! hørte også at lyden var sugen, basstrommelyden var drithøy og jævla plastikk, så det hørtes vist grufullt ut

8333444[/snapback]

Da var han nok ganske alene.. for det var føkkings stappa gjennom hele konserten :)

Tekniske problemer til siden, Immortal sparka eselballer.

Men var nok en gitartekniker som fikk sitt livs tyn etterpå..

Lenke til kommentar
Btw Nytt Immortal album kommer!

8340949[/snapback]

Hurra!

Hørte det var mye teknisk tull på konserten ja, med gitarlyd som forsvant og basstrommer som var alt for mye trigga osv. Litt surt på den første reunion-konserten...Men ikke faen om jeg hadde gått midt i konserten uansett! :p

Lenke til kommentar
Fytterakkern - Abbath ble jævla forbanna. : P Abbath er som alltid dritkul... Skulle ønske jeg var der.

PS: Siste linken er ikke fra Inferno 07.

8345193[/snapback]

Haha, veldig forståelig. "The band is looking forward to be playing live again and to salute the fans with a great performance."

Uansett, jeg tror jeg hadde synes at konserten hadde vært fantastisk hvis jeg hadde vært der... Jeg vil ha konserter uten aldersgrenser nå dammit! Jaja, jeg skal ikke klage så lenge det kommer nytt album.

Agh, blasfemisk! Link fjernet. ;)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...