Herpeederpee Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Pure Holocaust er sinnsykt bra ja. Må bare digge trommisen også, veldig god og ser grim ut og. =D Titletracken er favoritten min atm på den plata. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg stiller egentlig alle skivene ganske like oppmot hverandre, de er alle like rå synes nå jeg. Lenke til kommentar
Vikenator Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Pure Holocaust er sinnsykt bra ja. Må bare digge trommisen også, veldig god og ser grim ut og. =D Titletracken er favoritten min atm på den plata. 7974999[/snapback] Det er Abbath som spiller trommer på Pure Holocaust, Grim ble bare med på coveret. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 han var vel dø før den var ferdig innspilt? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Sikker det? Ser på Pure Holocaust bookleten nå, helt bakerst står det: SONS OF NORTHERN DARKNESS Demonaz Doom Occulta: Guitars Abbath Doom Occulta: Bass, Vocals Erik: Drums Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Erik is credited for drums on the album and appears on the cover, however drums were played by Abbath. Pure HolocaustWikipedia Abbath - Vocal, Bass, Drums Demonaz - Guitar Official Homepage Grim joined the band immediately after it had released its second album, Pure Holocaust. Despite not performing on Pure Holocaust, Grim was present when the picture was taken and ended up in the album cover Grim Wikipedia ser ut som han joina etter Pure Holocaust Endret 19. februar 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Hmm, jaja, fant det dog litt rart at han skal bli credita for å spille trommene, når han ikke gjorde. Lenke til kommentar
Fl4shm4n Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Skal selvfølgelig på inferno og wacken. Var førsteprioritet når jeg kom med turnus/permønsker. Blir gromt som faen. Lenke til kommentar
Vikenator Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 han var vel dø før den var ferdig innspilt? 7979807[/snapback] Nei,han begikk selvmord i 1999, Hole In The Sky festivalen ble opprettet for å hedre minnet hans1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Vet du noe mer rundt det selvmordet? Lenke til kommentar
YBD Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Vet du noe mer rundt det selvmordet? 8004391[/snapback] Han tok overdose ihvertfall. Lenke til kommentar
Vikenator Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Vet du noe mer rundt det selvmordet? 8004391[/snapback] Han tok overdose ihvertfall. 8011549[/snapback] stemmer det. En overdose med et eller annet narkotisk stoff ble bekreftet som dødsårsak så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Immortal er blandt kongene av norsk metal, stor fan. "I" var forøvrig ikke det helt store, får bare håpe de konsentrerer på det de gjør best fremover Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Konger indeed. : ) I var egentlig ganske tøft syns jeg, minnet meg om gamlere tider egentlig, ligner veldig på 80-talls metall. : ) Får håpe de skal gi ut ett nytt Immortal album en gang i fremtiden, det hadde vært kos. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 ^Det går jo en del rykter om det. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Liker godt I jeg, liker den rocka stilen. Men håper som de fleste andre på et nytt Immortal-album, og tilhørende Norgesturne. Hadde vært utrolig kult å få oppleve Immortal live. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Immortal er det beste black metal bandet ja. Og noe av det beste med de er at de har en slags sans for humor. De lager tullete sanger, med deler av starwars i, musikkvideoer bare på kødd osv. De er egentlig ganske normale, men lager sinnsykt god musikk! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Sikker på at videoen er på kødd? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Sikker på at videoen er på kødd? 8075987[/snapback] Rein skjær,ekte norsk BM kvalitet. Inten meir og intet mindre Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Call of The Wintermoon er jo så tr00 kvlt at satan selv blir skremt av grimmheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå