YBD Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Tøft, en Immortal-tråd jo. Jeg er fra Os, så har møtt på og snakket med Abbath en del ganger. Han handler innimellom hos meg når jeg sitter i kassen i matbutikken også, hehe. Det blir sannsynligvis Immortal-konsert i Teatergarasjen i Bergen i løpet av året, med fete effekter og et ikke ubetydelig oppvarmingsband De har ikke spilt i Bergen siden 2000, så det er litt på tide. Og i mars kommer det nye, skumle Immortal-bilder på www.immortalofficial.com Endret 31. januar 2007 av YBD Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Immortal konsert i Bergen, tøft! Jeg bor i Sarpsborg (Ca. 7 timer unna), men jeg tror jeg nesten må få beveget meg ned dit. ^^ Vet du om det blir noen aldersgrense? Lenke til kommentar
YBD Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Tipper det blir 18-årsgrense, men vet ingenting enda da, det er ikke offentliggjort. Men siden du bor i Sarpsborg bør du komme deg på Infernofestivalen i Oslo den dagen Immortal spiller der da, for det gjør de http://www.infernofestival.net Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Skulle gjerne gjort det, men er 2 år for ung. Immortal burde pelle seg til Spektrum! : ) Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Om jeg ikke ser Immortal nå på siste reunion i år, er jeg redd for at jeg ender opp som Dead =/ edit: Dead ja, lol Endret 1. februar 2007 av Sitronade Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Hehe, du mener Dead kanskje? ^^ Uansett, ja. Håper at de holder en konsert en plass der det ikke er 18 års grense som er i nærheten (max 50 mil)... Men Immortal kommer sikkert til å holde på en stund til. De er jo tross alt back, stronger than ever... Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Vel, det er ikke noe offisielt comfired at de forstsetter aktivt, bare at de er reuined for en bestem periode hvor de spiller konserter for siste gang. Håper virkleig jeg tar feil, rett meg om så. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg kan spørre min kamerat. Han kjenner manageren dems. (Han fikk til og med etpar signerte bilder, klær og cd'er av han. ) Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 JA! Brenn du og dine signerte bilder Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Tøft, en Immortal-tråd jo.Jeg er fra Os, så har møtt på og snakket med Abbath en del ganger. Han handler innimellom hos meg når jeg sitter i kassen i matbutikken også, hehe. Det blir sannsynligvis Immortal-konsert i Teatergarasjen i Bergen i løpet av året, med fete effekter og et ikke ubetydelig oppvarmingsband De har ikke spilt i Bergen siden 2000, så det er litt på tide. Og i mars kommer det nye, skumle Immortal-bilder på www.immortalofficial.com 7843544[/snapback] Kan det kansje være 1349 som oppvarming? Det hadde vert konge! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Denne uken øver Immortal i Os med tanke på turneen Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Immortal er gull fra start til slutt. Gleder meg til Inferno. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Dere er heldige som er 18. : ) Hadde garantert dratt om jeg var over 18. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Immortal er et av mine favoritt band innenfor Black Metal, blir Wacken på meg i år, desverre for ung for Inferno. Så da må man ty til litt mer drastiske former for å få sett yndlingsbandet sitt. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Immortal er et av mine favoritt band innenfor Black Metal, blir Wacken på meg i år, desverre for ung for Inferno. Så da må man ty til litt mer drastiske former for å få sett yndlingsbandet sitt. 7909927[/snapback] Er da gøyere å reise til Wacken en Inferno. Men samtidig så blir jo konserten på Inferno mye mer "koselig" enn Wacken. Men du får da en fin tur i tillegg Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Glad jeg slipper Wacken... Men Inferno blir trivelig som vanlig tenker jeg. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har planlgt å dr på Inferno og wcken eller metal camp. Blir mest sansynlig wacken da jeg storkoste meg der i fjor, og party san er ikke alt for langt unna. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Glad jeg slipper Wacken... Men Inferno blir trivelig som vanlig tenker jeg. 7926276[/snapback] Glad du slipper Wacken? Hvorfor det? Største metalfestivalen noensinne, og det er bare bra band som drar dit? =) Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det er en veldig stor festival, og veldig slitsom en. 2km til byen bare to minibanker. Og de helvetes tyskerne kan jo faen ikke engelsk! ikke engang di i informasjons skranken. Lenke til kommentar
Vikenator Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Immortal sin beste skive heter selvfølgelig Pure Holocaust, fy faen...gåsehud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå