Gå til innhold

Den nye Immortal fantråden

Herpeederpee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, er fan av Immortal ja!

Har hele dischographyen på pc-en. Synes imaget er tøft jeg :) men de har en  del latterlige videoer, fks. Call of the Wintermoon og Blashyrkh Mighty Ravendark.

Litt humor:

Gleder meg til å se dem på Wacken! Mighty Hails!

7729594[/snapback]

Hehe, tøffe videoer. ^^ Ja, Call of The Wintermoon er en ganske så artig musikkvideo, men Blashyrkh er en sinnsykt tøff video. Ordentlig svartmetall video. : ) Jeg har hele discography'n i CD'er (bortsett fra bootlegs osv, men de er jo tross alt ikke en del av den ekte albumsamlingen...). Håper de snart kommer ut med en ny utgivelse, noe jeg mener å ha hørt rykter om fra min kamerat. (Han kjenner den nåværende manageren.)

Du er en heldiggris som skal på Wacken. : )

Lenke til kommentar

Damned in Black og Sons of the Northern Darkness er vel de som er lettest å komme inn i. Begge to kjører ganske lik stil (At the Heart of Winter er også slik, bare med mindre antall sanger og lengre spilletid på hver sang), og det eneste jeg vil bruke som et spesielt skille mellom de to er at førstnevnte har sangen Damned in Black, som er min favorittsang :)

Med Immortal går det såklart ikke ann å gå feil, alt er 100% blackmetal.gif

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
deadshot.jpg

Mulig jeg er dum, men er dette bildet ekte? For Dead tok jo selvmord med hagle..

7734474[/snapback]

bildet e ekte ja. detta e bildet Euronymous tok før han rapporterte sjølmordet til politiet.

seinere brukte mayhem bildet til albumcover. det skal vistnok også være hagla til Euronymous, som han hadde lånt til dead.

Lenke til kommentar

Immortal har mye bra materiale ja, skal bli moro å se dem på Inferno i år (de som ikke er gamle nok til å få sett dem på Inferno burde vel legge turen til Wacken bare for å få sett dem, selv om det ikke blir helt det samme å stå på en åker sammen med 40000 svette tyskere midt på sommeren som en "liten" og intim konsert på Inferno). Abbath er jo en stor scenepersonlighet så jeg tror dette virkelig kommer til å bli spennende, og med Apollyon på bass i tillegg så ligger jo alt klart for et realt show ;)

Lenke til kommentar

jævla synd med harald ja, han skriv vel tekstan til "I" også og e manager der også. va jo han som starta bandet.

men angående harald og "I", to venna av me va dem første som fikk høre demoen av "I" si plate, utenom bandet selvsagt :D va harald som ga dem tilgang på den :p

Endret av R-H-E
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...