Tuttebobo Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ville heller sagt Maniac? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Ah, er fan av Immortal ja! Har hele dischographyen på pc-en. Synes imaget er tøft jeg men de har en del latterlige videoer, fks. Call of the Wintermoon og Blashyrkh Mighty Ravendark. Litt humor: Gleder meg til å se dem på Wacken! Mighty Hails! 7729594[/snapback] Hehe, tøffe videoer. ^^ Ja, Call of The Wintermoon er en ganske så artig musikkvideo, men Blashyrkh er en sinnsykt tøff video. Ordentlig svartmetall video. : ) Jeg har hele discography'n i CD'er (bortsett fra bootlegs osv, men de er jo tross alt ikke en del av den ekte albumsamlingen...). Håper de snart kommer ut med en ny utgivelse, noe jeg mener å ha hørt rykter om fra min kamerat. (Han kjenner den nåværende manageren.) Du er en heldiggris som skal på Wacken. : ) Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Blashyrkh er grimmest uansett. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg har hørt veldig lite av Immortal. Litt synd igrunn, siden jeg faktisk liker det jeg har hørt. Tenker meg jeg må kjøpe meg en cd snart. Hvilket album er det beste? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Damned in Black og Sons of the Northern Darkness er vel de som er lettest å komme inn i. Begge to kjører ganske lik stil (At the Heart of Winter er også slik, bare med mindre antall sanger og lengre spilletid på hver sang), og det eneste jeg vil bruke som et spesielt skille mellom de to er at førstnevnte har sangen Damned in Black, som er min favorittsang Med Immortal går det såklart ikke ann å gå feil, alt er 100% Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Sounden Immortal faar til paa samtlige utgivelser er noe for seg selv,kaldt og grimmt!! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg vil anbefale Sons of Northern Darkness/Damned In Black/At The Heart of Winter. Alle er veldig gode album. At The Heart of Winter (GENIALT MESTERSTYKKE!) og SoND ligger på en delt førsteplass hos meg. : ) Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mulig jeg er dum, men er dette bildet ekte? For Dead tok jo selvmord med hagle.. Lenke til kommentar
R-H-E Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mulig jeg er dum, men er dette bildet ekte? For Dead tok jo selvmord med hagle.. 7734474[/snapback] bildet e ekte ja. detta e bildet Euronymous tok før han rapporterte sjølmordet til politiet. seinere brukte mayhem bildet til albumcover. det skal vistnok også være hagla til Euronymous, som han hadde lånt til dead. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 seinere brukte mayhem bildet til albumcover. 7734656[/snapback] Det er en bootleg. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 seinere brukte mayhem bildet til albumcover. 7734656[/snapback] Det er en bootleg. 7734965[/snapback] Riktig! Har ikke no med bandet å gjøre.. Er fra Brazil eller no.. Huttiheita-bootleg hvertfall Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Nei. Det er Dawn of The Black Hearts bootlegen. Liten del av den er recordet i (tror jeg da) Lillehammer eller noe sånt, og mesteparten er recorda i Sarpsborg. (Der jeg bor. : O^^) Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 OT: Vi er naboer på last.fm strang3r . Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Hehe, stilig. : ) Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Er Demonaz helt dau i hånden ennå? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Det har han vært lenge. (Etter Blizzard Beasts I believe). Men han skriver fortsatt alle tekstene og han var manageren deres frem til reunionen. (Nå er det faktisk en kameraten min kjenner. : )) Lenke til kommentar
Agg Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Immortal har mye bra materiale ja, skal bli moro å se dem på Inferno i år (de som ikke er gamle nok til å få sett dem på Inferno burde vel legge turen til Wacken bare for å få sett dem, selv om det ikke blir helt det samme å stå på en åker sammen med 40000 svette tyskere midt på sommeren som en "liten" og intim konsert på Inferno). Abbath er jo en stor scenepersonlighet så jeg tror dette virkelig kommer til å bli spennende, og med Apollyon på bass i tillegg så ligger jo alt klart for et realt show Lenke til kommentar
R-H-E Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) jævla synd med harald ja, han skriv vel tekstan til "I" også og e manager der også. va jo han som starta bandet. men angående harald og "I", to venna av me va dem første som fikk høre demoen av "I" si plate, utenom bandet selvsagt va harald som ga dem tilgang på den Endret 17. januar 2007 av R-H-E Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Hei. Jeg edita førsteposten nå, la til etpar musikkvideoer (både vanlige, live og noe annet). Legg gjerne til linker her, så skal jeg legge dem til i førsteposten. (Evt. send en PM eller noe..) =) Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ey, la oss ikke denne tråden dø ut! Må bare nevne at Immortal er en av mine yndelingsband. Noen som skal på Wacken? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå