LucarioX Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Tenkte litt på dette med sensor baren og blue tooth greia til wii kontrollen. Jeg begynte å tenke på om det kanskje ikke blir litt vanskelig å sette den opp. Må du drive å stille den inn osv..? Eller går det bare ved å plasere sensor baren oppå TVèn å skru på? Dette har jeg tenkt litt på så jeg lurte på hva dere tenker om saken. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg så et "live-marathon" på gamespot. Der plasserte de senderen oppå tv-en (du kunne velge om du ville ha den under eller oppå), og når du starta wii-en ble du spurt om du hadde plassert senderen oppå eller under tv-en. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Plasser sensor bar oppå/under TV-en. Fjern batteri på Wiimote og trykk på knappen under de. Trykk på knappen under luken på selve Wii-en. Game on. Vanskelig å sette opp Wii mote? Næh. Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Du skal ikke fjerne batteriene, bare fjerne dekselet bak. Hvordan skulle kontrolleren ellers fått strøm til å bli synkronisert Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Du skal ikke fjerne batteriene, bare fjerne dekselet bak. Hvordan skulle kontrolleren ellers fått strøm til å bli synkronisert 7328120[/snapback] Hmm mulig jeg tar feil da. Syns så tydelig jeg husker de gjorde akkurat det på Gamespot Live-tingen. Skal sjekke litt. EDIT: My bad. Knappen for å synce er rett ved siden av batteriene kilde Endret 21. november 2006 av Bakkland Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hmm, hva gjør jeg da? Jeg har projektor med lerret, setter jeg den under lerretet da eller? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hmm, hva gjør jeg da? Jeg har projektor med lerret, setter jeg den under lerretet da eller? 7337636[/snapback] Jeg lurer på det samme. Spørs om jeg rett og slett ikke må spille på 28'' TV'en min :S Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 blir jo det samme som med TVn det da... bare at lerretet er større. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hmm, hva gjør jeg da? Jeg har projektor med lerret, setter jeg den under lerretet da eller? 7337636[/snapback] Det er likegyldig, men det er vel mest praktisk under. Størrelsen på skjermflaten har ingenting å si. I tillegg til så synce BT og velge hvor sensorbaren står, mener jeg at du kan kalibrere pekern ved å sikte midt på skjermen. Og det er det. Så, nei, det er ikke vanskelig å sette opp Wiimoten riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå