Zildjian Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Altså, jeg lurte på om en Zune kjøpt fra USA vil kunne fungere her i landet. Har en onkel som kommer på besøk og han kan sikkert ta en med til meg. Det største problemet er lading av batteri. Vil jeg kunne gjøre dette? feks via USB? Og hvis ikke, hva skjer hvis jeg skrur ned strømforsyningen på pcen til 110V og deretter lader Zune spilleren via USB? Også lurte jeg på om en transformator kan løse problemet? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Altså, jeg lurte på om en Zune kjøpt fra USA vil kunne fungere her i landet. Har en onkel som kommer på besøk og han kan sikkert ta en med til meg. Det største problemet er lading av batteri. Vil jeg kunne gjøre dette? feks via USB? Og hvis ikke, hva skjer hvis jeg skrur ned strømforsyningen på pcen til 110V og deretter lader Zune spilleren via USB? Også lurte jeg på om en transformator kan løse problemet? Takk for alle svar. 7324953[/snapback] Vel, for det første er det ikke 220 volt gjennom USBen Det er vel ca 5. USB lading er universiell, den går i norge uten modifikasjoner, og du kan også kjøpe en veggkontakt-til-usb lader på eks clas ohlson for 99 kr, og du kan da lade. forutsatt at det er med usb lader! Ellers finnes det dyrere omformere ja, men USB er nok beste Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Ja, det følger med en USB ledning til opplading av batteri, så da vil det gå sant? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Klart det vil gå. Men for all del, IKKE svitsj over den 110 volts bryteren på strømforsyningen din.. Da sier den poff og du sitter med ikke-fungerende pc Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Ok, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå