Betenkt Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Lurer på hvordan jeg får passordbeskyttet filer på ZEN Vision:M. Har oppretettet et passord.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Lurer på hvordan jeg får passordbeskyttet filer på ZEN Vision:M. Har oppretettet et passord.... 7324856[/snapback] Hvis du mener som flyttbar harddisk, altså ikke innpå selve spilleren (på skjermen ) når du har den skrudd på, så er det ikke noe egen funksjon for det i alle filer. Office filer har det, da må du legge inn passordet når du tar "lagre som". Et annet alternativ er å lage et winrar/zip arkiv og passordbeskytte det, men da bør du ha 7-Zip Portable installert på den eksterne harddiskedelen. Det er et portabelt program, som kan kjøre direkte fra hvilken som helst mappe (og da USB penner, mp3 spillere, minnekort etc) uten å måtte installeres på datamaskinen først, i tilfelle du kommer over en maskin uten zippemulighet og blir sittende med et arkiv du ikek kan åpne. Tredje mulighet er å kjøpe et program som gjør dette, finnes mange, bruker ingen selv. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Det er en innebygd funksjon på media filene. System - > Avspillings instillinger (e. noe slikt) og da kan du se to Passordinstillinger. Når jeg høyre klikker på en fil/mappe så kommer det ikke noen passordbeskytt-knapp :S (I ZEN OS'n, ikke på pc ) Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 1. Still inn et passord under System->Spillerinnstillinger->Beskyttet innhold. Pass på at den er satt til 'Vis'. 2. Gå inn på bilder/video (Musikk går ikke an å beskytte) 3. Trykk på menyknappen (nederst til høyre). 4. Velg "Beskytt", og tast inn passordet. 5. For å skjule innholdet, gå inn på System->Spillerinnstillinger, og sett "Beskyttet innhold" til 'Skjul'. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 AHAAA! Det går ikke ann å beskytte enkeltfiler, i alle fall ikke video :S Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå