-Shaq- Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg ønsker meg: Kjæreste, nintendo Wii og det er vel det hele. :S Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ser det er veldig mange her som ønsker seg Kjæreste? Dette kan bli en"følelses ladd" Jul Lenke til kommentar
-mads Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 1. Nokia 6288 (er grundig lei den drittmobilen jeg har nå, Sony Ericsson K500i) 2. U2 - 18 Singles Det var det, ikke særlig lang ønskeliste i år, nei... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 fant noe annet som toppet listen min: ultraportbale. Vi fant en fin brukt fra greentech. Koster ca 3700 kr, så tilbød meg å betale en stor del selv Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ønsker meg: - Steven Gerrard Biografi - Pirates of the Car. 2 - Klær Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) - Skullcandy Ti 7325231[/snapback] Sorry azz, men skullcandy er oppskrytt til det ytterste... De knekker lett(du får kun 50% avdrag, hvis du kjøper nye! ). Du kan ikke bruke dem i skibakken(du bruker hjelm? det er bra! ) og de funker ikke i kjedlige skoletimer... hue blir dobbelt så stort... Bra lyd, men bassen er ikke den beste. Ganske viktig den er god å ha på, selv om du ser ut som E.T! (TØRR! ) Men ellers fine ønsker!! BTW ønsker meg K2 Public Enemy(twin tip ski) Axl F Endret 29. november 2006 av Axl91 Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 En binær klokke og et lasertastatur. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg ønsker meg: Kjæreste Ny loddebolt DVD-brenner Harddisk Ny forsterker til stereoet Skibukse Ny gitar Jeg kommer ikke på mer jeg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kjæreste kommer før eller siden, så det gidder jeg ikke ønske meg. Kunne tenkt meg penger til oppussing av leiligheten min. Flybillett til Alaska. Treningsutstyr Cder Dvder At min kjære farfar får leve et par år til. (Lungekreft) Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ønske liste http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314215...BE-D2583A1CB52E http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308951 http://www.mamut.com/paintballweb/ *BT-16 Apex Barrel System, for A5 / BT4* <http://www.mamut.com/paintballWEB/subdet177.htm> se nettbutikk -> løp + Kjæreste da seff... Jobber med saken. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg vil ha en ny MP3-spiller, siden jeg var dum nok til å ta med meg den forrige inn i garderoben før en svømmetime. Av samme grunn vil jeg ha et par øreplugger av rimelig god kvalitet også. Endret 2. desember 2006 av Daniel Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Skrev ønskeliste nå, høyest i år står diverse dvd bokser, forskjellige spill og Nintendo Wii / penger til å kjøpe en Wii Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Fikk plutselig skikkelig lyst på en slik t-skjorte: Evt hele drakten:-D Men den vil mest sannsynlig ikke passe meg:-( Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Første innlegg er oppdatert med oversikt over de som ønsker seg noen til å fylle hullet i hjertet med. Mulig jeg har rotet med kjønnet til enkelte, eller glemt noen totalt, bare post her så fikses det. Nesten så forumet skulle hatt egen Matchmaker tråd, så om en postwhore vil stjele ideen min å lage en, sett i gang Endret 2. desember 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ønsker meg Nintedo Wii ellers så vet jeg at jeg kommer til å få en del penger og Animusic 2 DVD. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har funnet ut at jeg ønsker meg en ny mobil til jul, helst en N80=) Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hjelm til mopeden og penger. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 En mer følelsesladd\festfyllt\morsom\mindrePCprega\mersosial-JUL! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg ønsker meg en ordentlig god stol, gjerne stressless. TV hadde vært toppers også. Den jeg har nå er gammel, mono og har uklart bilde. Vet ikke om jeg får noe slikt, da, det er så dyrt. Blir nok glad uansett hva jeg får. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ønsker meg: .......... Har faktisk ikke peiling :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå