April Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Penger, en ny dvd spiller (den forrige tok naturkreftene) ett par bra dvd filmer, klær og en kjæreste Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 en Fender Mustang me Kurt Cobains autograf på Å en kjæreste, men tror jeg klarer det før jul Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det kommer nok mer Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ønsker meg en familie og feire med... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hva er egentlig The O.C.? Lenke til kommentar
............... Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hva er egentlig The O.C.? 7365687[/snapback] funny en serie hvis du faktisk var seriøs... Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hva er egentlig The O.C.? 7365687[/snapback] The OC er en serie om forskjellige ungdommer i Orange Country. http://www.imdb.com/title/tt0362359/ Her kan du lese om plot og trivia. Til jul ønsker jeg meg Nintendo Wii! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hva er egentlig The O.C.? 7365687[/snapback] funny en serie hvis du faktisk var seriøs... 7365694[/snapback] Jeg var seriøs.. men visste det var en tv-serie.. Tipper såpeserie deluxe.. Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hva er egentlig The O.C.? 7365687[/snapback] funny en serie hvis du faktisk var seriøs... 7365694[/snapback] Jeg var seriøs.. men visste det var en tv-serie.. Tipper såpeserie deluxe.. 7365722[/snapback] Det er vel strengt tatt en slags "såpeserie" men ikke døm før du har sett den. Er ikke sånn som "Gode og onde dager" hvor INGENTING skjer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kjære Nissen Dette året synes jeg at jeg har vært ganske snill. Som det solidariske mennesket jeg da er, ønsker jeg meg ingen materielle goder i det hele tatt denne jula. Dette året har det skjedd mye rart, på mange fronter i verden. Kriger startes og avsluttes, regjeringer velges og avkastes, og folk dør i fleng, til manges store glede. Jeg ønsker ikke å motsette samfunnets naturlige gang slik det forekommer, men du kan godt moderere deg litt. Det er tydelig at dine kommunistiske tendenser slår til når du lar et land som Thailand gå inn i revolusjon med nedbrenning av skoler og skyting av lærere, og lar Kim Dae Jung herje fritt med sine labre forsøk på atomprøvesprengninger. Jeg stiller meg fortsatt uforstående til hvordan du fikk nobelspriskomiteen i 2000 til å gi Kim Nobels Fredspris. Men det får bli mellom deg, Jägermeisteren og Nobel selv. Tatt i betraktning de da siste hendelser omkring i verden og at du sikkert er opptatt nok med å gi nok et psykopatisk barn en Nintendo Wiii til jul, ønsker jeg meg gjerne et nytt liv. Eventuelt snø. Takk for i år Hilsen Marley Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg ønsker meg bil, TV og kjæreste. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Penger til macbook, guitar hero II, en spesiell gitarpedal, 2. Verdenskrig (bok), Dødsriket (bok) samt Blowing up Russia - Terror from Within (bok). Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Glemte James Bond Collection Box. Lenke til kommentar
smy Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 James Bond Collection Box den vare ikke dum men her går en sikklig kontorstole og kanskje penger Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Forrige side snakker dere om vekkerklokker: Jeg og vil ha en ny. Bruker 2 stykker nå: Gammel analog tikker. (Har skiftet til et moderne batteri, så når går alarmen dobbelt så raskt. ) En digital med en meget irriterende blått lys. Jeg vil ha en digital med lite lys og irriterende lyd. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Glemte James Bond Collection Box. 7366165[/snapback] Denne står i hylla og sammen med en del andre James Bond effekter Finnes jo mange colletion boxer, dette er fine julegaver Ønsker meg: - Minikjøleskap - Klokkeradio(vekkeklokke og inne temp er et must her) - ny lommebok - Penger til å ha i den nye lommeboka! - en koselig ferie sammen med venner og familie, litt snø og julestemning! - sånn sak til å holde på ledningen til musa+ kanskje ny mus.(g5) Men ser vi bort i fra det matrielle, så er det Kjæreste som topper lista Men mulig det kan skje ting før jul, Endret 28. november 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 - Minikjøleskap 7381281[/snapback] Me want to! Også digetal kamera. 1 gb ram til. Noen pc spill. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) - Minikjøleskap 7381281[/snapback] Me want to! Også digetal kamera. 1 gb ram til. Noen pc spill. 7381345[/snapback] Når du sier noen pc spiller kommer nok Nissen med den dritten ingen andre vil ha Syntes dette skapet her så fint ut, retro design LInk Endret 28. november 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
livi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 i år ønske ej mej faktisk smoothimaker:P, rbk-drakt og flagg...å det samme i manchester united... å ett minikjøleskap... kjekt å ha på romme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå