Cannabiskopen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Tja, nye høytalere, skjermkort, klær, penger, hovedkort, dame, og ikke minst noe jeg ønsker meg veldig mye, en Lørdags / Søndags jobb. 7325645[/snapback] Lørdags/Søndags jobb ville vært flott ja. Endret 20. november 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg ønsker meg en gutt 7325282[/snapback] jeg er en gutt Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Min ønskelitse så langt: Bergansjakke Polaroidkamera (sånn man tar bilde også kommer det ut rett etterpå) Mp3-spiller Penger til klær (gavekort på vero moda?) Gulløredobber Lange, flate ballær Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Min ønskelitse så langt: Bergansjakke Polaroidkamera (sånn man tar bilde også kommer det ut rett etterpå) Mp3-spiller Penger til klær (gavekort på vero moda?) Gulløredobber Lange, flate ballær 7325974[/snapback] trur de har sånn kamera på spicegirl store ønsker du deg lange flate ballær? (ps skjønte til slutt at det var filmen du mente) Endret 20. november 2006 av Skrollan Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg ønsker meg en gutt sånn utenom det så blir det vel penger 7325282[/snapback] Går ikke det mye for det samme? :!: Jeg ønsker meg.. - Litt penger å rutte med - Litt mer selvdisiplin på late dager - Gitarpedaler - Noe hyggelig og personlig - Noe fra HW Secret Santa - Jokke-cd-er (hint, Redline, host) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg ønsker meg en gutt sånn utenom det så blir det vel penger 7325282[/snapback] Ei så søt jente som deg burde da ikke ha problemer med å finne seg en gutt Uansett, jeg ønsker meg ett keyboard, eller maaaaase penger. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Digitalt videokamera og en flatskjerm topper vell min liste Ikke så mye mere å si på det! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg ønsker meg dette -Jokke & Valentinerne - Alt Kan Repareres (har vært på jakt etter denne i et år nå) -Selvdisiplin nok til å holde å forsette treningen og takle skolearbeidet -Diverse fotoutstyr -Musikk -Filmer -Fred på jord -Bøker -Klær (begynner å bli slitt de fillene jeg har nå) -Gode karakterer -En kjæreste -Mp3-spiller -Flere venner -Penger (kommer godt med) Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Snille barn Og kanskje noe annet men gudene vet hva, kanskje sko? Ja, sko og snille barn Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hd klar 32" Tv Nintendo Wii Money Money Money 22" Widescreen PC skjerm Tviler på at jeg får mer enn en ting Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Helt klart Nintendo Wii + Zelda: Twillight Princess Men har fått Twin-tips i forskudd alt så blir ikke det i år tho.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ei å dele tiden med. Samt en spesiell sjokolade jeg liker. Tror ikke du får kjøpt den i Norge da. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Klarer ikke å bestemme meg for hvilken finsih jeg vil ha på kassen http://www.instrumentbutikken.no/images/exray_detailed.jpg http://www.instrumentbutikken.no/images/chkrd_detailed.jpg http://www.instrumentbutikken.no/images/el...to_detailed.jpg http://www.instrumentbutikken.no/images/flag_detailed.jpg Ellers ønsker jeg meg egentlig ingenting annet, kanskje en film eller to. Pc, Xbox 360, dvd-spiller, projektor, tv, anlegg, mp3-spiller osv. har jeg så er vanskelig å finne noe å ønske seg Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg ønsker meg euroshopper ikledd glitter og nisselue. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kun glitter og nisselue? oh my... Jeg gidder engang ikke å skrive opp min materialistiske liste. Men jeg kunne tenke meg en søt tjej Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nintendo Wii. Og gavekort på klær. Det er vel det. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Først å fremst ønsker jeg meg ei jente, som jeg gjerne kan gi en julegave til... ...og ny bil. Pokker ta idioten som gikk i veikanten uten refleks på en mørk høstmorgen, og som tok min oppmerksomhet et lite sekund så jeg ikke merket at bilen foran meg plutselig stoppet. Men, Nintendo Wii (pluss diverse spill, som CoD3 og NFS: Carbon) står selvsagt høyt i kurs, samt albumet "Leatherjackets" av Elton John. Det er sansynligvis hans nest svakeste album ever, men det er det eneste jeg mangler i samlinga^^ Den siste Pondusboka/kalenderen er selvsagt også en fin ting Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ønsker meg 42-plasma eller lcd tv.. men jeg har valgt å ikke sette det opp på ønskelista for da risikerer jeg at jeg får det.. noe jeg helst vil unngå da jeg synes det er formye å få fra familien. Ellers ønsker jeg meg, kjøkkenvekt, badevekt, Toastjern og Microbølge ovn.. ønsker meg mer, men lista ligger hjemme... Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ønsker meg en iPod Nano Utenom det så har jeg vel det meste jeg trenger. Litt treningsutstyr hadde også vært greit å fått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå