black_sheep Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Halloi! bilen med skilter er min, det jeg lurte på var om det går an å få kjøpt den nedre delen av fangern som, sånn som det sitter på den andre. slik at den går utover neders istedenfor innover.. om noen skjønte? Takk Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Skjønte hva du mente. Vet ikke helt hvor du får tak i det, sett på de vanlige styling sidene ? Forresten, pen Audi du har Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Hehe, takker Nei, har sett på bl.a. norskbildelsenter.no, veng.no, powerzone.no eller på streetdesign.no. Vet ikke om så mange sånne sider så om det er noen fler så kom med det, eller om noen vet om hvor jeg får tak i den delen. Ser jo på finn.no og autodb.no at det er flere cab'er som har sånn forskjerm. Men det leveres kanskje sånn kun orginalt? Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 heisan du. du kan jo skjekke ut http://maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=52_33 også. vet at det er en del styling der. lars Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Noen andre som har forslag ? Hvordan fanger er det egentlig? er det orginal fra audifabrikken? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det er vel et orginalt 98 underskjørt, hør med Møller, mulig den passer rett på. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Om jeg ikke surrer helt, så er vel det der noe S2 eller RS2-frontgreier, så Møller har det nok vertfall.. En kamerat hadde slik på sin Audi cab.. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Om jeg ikke surrer helt, så er vel det der noe S2 eller RS2-frontgreier, så Møller har det nok vertfall.. En kamerat hadde slik på sin Audi cab.. 7702872[/snapback] Den syntes jeg er helt sinnsykt fin Så den var til salgs for en stund siden. Men ja, slik en forfanger(nedre) jeg er ute etter. Da får jeg høre med Møller da, eller Chr. Opshal (VW og Audi). Nermeste for meg. Mulighet er jo også norskbildelsenter? Kunne du sendt meg en pm. på hva han har gjort på den bilen, Marvil? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Stemmer, ble solgt til oppi nord et sted, svært pen/grom bil.. Husker ikke helt hva som er gjort, og eier er i militæret, så er litt vanskelig å få tak i han.. Felg, senk, lakkert ned, fanger, øyelokk, interiør (skinn/alcantara), baklykter, osv, vertfall.. Her er noen flere bilder; http://dev.sparklingblue.net/galleri/index...ndrebiler/mats/ Endret 13. januar 2007 av Marvil Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Noen som vet hvor audi s2 fanger kjøpes? edit: og hvitt instrument? Endret 15. januar 2007 av black_sheep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå