m0zzdart Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har tenkt å kjøpe meg en raptor disk 10000 rpm. 74 gb. trenger den så billig som mullig og god kvalitet og minst mulig støy. håper noen tar seg tid til å finne en for meg takker Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Skjønner ikke helt hva du vil fram til her, det er da vitterlig bare en raptor på 74GB, så det skulle ikke være så vanskelig å finne en. Regner også med at WD produserer alle med lik kvalitet og at de lager like mye støy alle sammen.... Men du velger ikke raptor for å få minst mulig støy, bare så det er sagt. Og det er ikke vanskelig å matche ytelsen med "vanlige" disker heller, til samme prisen. Lenke til kommentar
quickbeck Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Skjønner ikke helt hva du vil fram til her, det er da vitterlig bare en raptor på 74GB, så det skulle ikke være så vanskelig å finne en. Regner også med at WD produserer alle med lik kvalitet og at de lager like mye støy alle sammen.... Men du velger ikke raptor for å få minst mulig støy, bare så det er sagt. Og det er ikke vanskelig å matche ytelsen med "vanlige" disker heller, til samme prisen. 7324857[/snapback] words ^^ Lenke til kommentar
Mit Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Her er den billigste 74GB Raptor-disken: https://prisguiden.no/product.php?productId=45254 Lenke til kommentar
Heikon Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Men er det den som har best kvalitet og minst støy? Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Men er det den som har best kvalitet og minst støy? 7331813[/snapback] Nope.. jeg har den med best kvalitet og minst støy. Du kan få kjøpe den av meg for 3K Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Men er det den som har best kvalitet og minst støy? 7331813[/snapback] Hva er det med folk og det å ha raptor+lite støy. Skal du ha lite støy, velger du ikke raptor, så enkelt er det. Og som jeg såvidt nevnte lengre oppe, vil to 250GB seagate 7200.10 disker i raid gi bedre ytelse, mindre støy og ikke minst nesten 7 ganger mer plass enn en 74gb raptor, til samme prisen. Skjønner ikke hva folk skal med raptor da jeg altså. Endret 21. november 2006 av Wazu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå