DalaiLaban Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Noen som husker dette spillet og spilte det "aktivt" før? på aq2.chello.no og tnx.online.no:33000\34000 (husker enda adressene :!: ). Hva var nicket deres? Hvilke klaner var dere i? Jeg kalte meg: Laban og etterhvert DalaiLaban. klanene jeg var i husker jeg ikke i farten. Vi var hvertfall 8-10 stk fra lørenskog som spilte dette mer eller mindre aktivt. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Spilte ikke i klan eller noe slikt, men brukte en del timer på AQ2 før jeg gikk over til CS. Savner nesten bandasjen :O) Var på den tid jeg ikke hadde noe fast nick, gikk derfor i Viper og tilsvarende Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Var vel min første fps lan opplevelse. Har mange gode minner fra dette spillet ja Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg er den som aldri ble sugd i den Action Quake bølgen. Men spillte jo en gang i blandt, avkobling fra RA2 ( Rocket Arena 2 ). Kan IKKE huske hva jeg kalte meg, da det begynner å bli et par nick skift og år siden. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Jeg spillte. Det fps spillet jeg har spillt mest, garantert. Nick: xantir (xAnTir) Klaner: Husker ikke så mange navn nå, men var mange hvertfall. WoE og sX er de jeg husker, selv om det var mange fler. Mange useriøse klaner Veldig mange minner fra Aq2, koselig spill! =) Edit: Noen som husker dette spillet og spilte det "aktivt" før?på aq2.chello.no og tnx.online.no:33000\34000 (husker enda adressene :!: ). Hva var nicket deres? Hvilke klaner var dere i? Jeg kalte meg: Laban og etterhvert DalaiLaban. klanene jeg var i husker jeg ikke i farten. Vi var hvertfall 8-10 stk fra lørenskog som spilte dette mer eller mindre aktivt. 7324553[/snapback] Husker folk fra Lørenskog som spillte, ikke nick, men husker stedet. Selv er jeg en av de mange fra karmøy som spillte. 90% av gamerne her har vel spillt Aq2. Endret 20. november 2006 av xantir` Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Mitt første fps spill, og hvilken herlighet det var. Husker så godt når du ble skutt i hode, så trykker du febrilsk på bandasje knappen men stort sett hver gang blødde du i ihjel. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Var vel mitt første FPS online spill ja. Er vel det FPS spillet jeg har spillt lengst av de alle. Og husker jeg rett, så har jeg sett både Laban og xantir spille. Nicket mitt var samme som nå, Stealth. Og ja, jeg er karmøybu Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Var vel mitt første FPS online spill ja.Er vel det FPS spillet jeg har spillt lengst av de alle. Og husker jeg rett, så har jeg sett både Laban og xantir spille. Nicket mitt var samme som nå, Stealth. Og ja, jeg er karmøybu 7326202[/snapback] Ja fra karmøy var det mange, husker Stealth og xantir En som jeg også husker var Serpic0 og en som kalte seg ThePriest. Fra Lørenskog var det bla. Thermax,RuhFix,Optirock,Potetball,s0b0c +++ Ahhh the memories... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Så har du en kamerat av meg som kallte seg XaerO eller no sånn. Han spillte veldig mye. Lenke til kommentar
stallman Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 AQ2-miljøet er enda veldig aktivt. TnX serverne er nede. Derfor er det nye catchgamer-servere oppe å går aq2.catchgamer.no er publicservern Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Yeah! Kommer kanskje innpå en tur. =) Lenke til kommentar
X672 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 jepp, har vel spelt det nokon timer nick: X672 var vel så smått innom TFT, AwA og Hyena Hopper inn i det av og til men har ikkje stilt inn mouse sense til vista enda... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Chello og Norwegian Whalers Lenke til kommentar
stallman Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 noen som husker når chelloservern gikk ned? Kunne huske at jeg begynte å spille i den tiden,men vet ikke når den gikk ned B< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå