Dragon Hunter Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Nå vet du ærlig talt ikke hva du prater om. Rallisport Challenge på Xbox ser enda helt utrolig ut og er helt på høyde med 360 spill faktisk. Har Rallisport Challenge selv, og grafikken kan ikke måle seg med f.eks. GT4, eller Tourist Trophy, spesielt ikke mtp. at førstnevnte kjører native i 720i. Shadow of the colussus ? Det kjører jo i 10fps ca så allerede der burde det vært diskvalifisert for sammenligning mot noe som helst. Stort sett ligger det på 30 FPS. 7325019[/snapback] Jaha ? Alle gameplay bilder fra 1st person view. Tror 9 av 10 ville sagt det første så best ut. For ikke snakke om om hvor mye større og omfattende omgivelsene er i Rallisport. Og hvis du mener stort sett er ca 10% av tiden så har du rett.. Har vel ikke sett et spill som hakker like mye som SOTC siden Perfect Dark på N64. 7325161[/snapback] Selektiv bildeposting FTW! GT4: Rallisport Challenge: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 At jeg poster denne har ingenting med noe annet.Grei lesestoff for de som vurderer å kjøpe en PS3 7324574[/snapback] Det virker som du ønsker at folk ikke skal kjøpe PS3. Hvorfor poster du aldri nyheter om de fantastiske spillene som kommer, om fremtidige utgivelsesdatoer og i det hele tatt noen positive nyheter om PS3? Du gir på ingen måte folk/forumbrukere noe nyansert bilde av PS3 - eller deg selv, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Dragon Hunter, for å være helt ærlig.... Så tar jeg rennafart og driter i belysning. Spiller Obivion på Bloom med 4x AA istedenfor HDR, nettopp fordi jeg drier i belysningen og vil se litt AA. 7325095[/snapback] Xbox 360 klarer Oblivion med både HDR og 4x AA. Både Riddick og SotC benytter seg også av AA. 7325156[/snapback] De fleste "nyere" spill benytter seg av AA, eller så og si ALLE spill. PC versjonen kan IKKE støtte både AA og HDR, grunnet av at Bethesda har driti på draget igjen. Hva 360 angår, jeg har den ikke. 7325175[/snapback] Med ATi-kort går det fint. Har man Nvidia-kort, kan man laste ned en patch, og da går det også fint. Endret 20. november 2006 av Dragon Hunter Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kos dere 10 minutter til og da stenges tråden... Tråden er så full av OT, flaming og krangling at opprydding er utelukket. Les mine lepper; neste tråd om konsoll-boxer bør være saklig og med hyggelig tone, ellers kommer mannen med ljåen.... 7325086[/snapback] Time out... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg