Gå til innhold

NY Times: "Sony has failed to deliver" PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser igenting galt i at alt det negative rundt PS3 blir tatt opp. Ganske så viktig mener nå jeg. Det avanore gjør er å avkrefte myten om at PS3'en skulle være så enormt mye bedre enn alt annet. Noe den stort sett ikke ser ut til å være, den vil nok måtte finne seg i presentere det samme som 360'n, om ikke hele, så det meste av sin levetid.

Å til de som syter å klager over at det kun postes negative nyheter kan jo prøve å finne noen gode nyheter de kan poste selv.

Endret av Amaranth
Lenke til kommentar

Avanore fortjener ikke pepper for å ha laget denne tråden. Jeg tror i likhet med flere her at mange av disse punktene vil være rettet opp til vi får maskinen i mars. Men nå skal det også sies at jeg har lest mange artikler som har vært mye mer positivt innstillt til PS3 enn denne. Det kommer nok veldig an på hvilke forventninger man har hatt i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Hvordan er dette propaganda? Propaganda er vel helst basert på løgn og misvisinger, det han kommer med (som oftest) er riktig nok negativt, men det er dog tatt fra en nøytral avis såvidt jeg forstår som påpeker ting som ikke er helt slik de burde.

avanore er utrolig selektiv, og graver opp dritt om Sony. Det vil ta meg 5 min. å grave opp dritt om MS og Nintendo – dritt som avanore overser fordi Xbox og Wii er konsoller som han liker. Jeg liker alle tre konsollene, og synker derfor ikke ned på avanores nivå.

Det er vel helst de som ikke takler at maskinen de skal skaffe får tråder hvor den ikke roses opp i skyene, men får noen negative innblikk. Hvem trenger vel å høre de positive tingene om 360, PS3 og Wii? Sist jeg sjekket spydde selskapene nok hype ut til at de fleste her har fått det med seg.

Les gjennom avanores PS3-tråder. Hadde han vært negativt innstilt til Xbox og Wii, hadde postene hans vært nærmest identiske med postene til Staal og Fedorov. Det skulle ærlig talt ikke forundre meg om det var en person som opprettet alle disse profilene kun for å lage bråk.

Og, det er mulig å komme med noe annet enn person angrep. Om dere vil kan jeg sikkert be Avanore sende slike linker til meg så jeg kan lage en tråd om det. Og så kan dere sende det samme om 360 og Wii til meg, slik at alle kan kalle meg fanboy av ditt og datt.

Fanboyismen til avanore er synlig fra månen – ingen er interessert i å høre på hans meninger om PS3 – alle vet at han hater PS3 nå.

@avanore: Siden du tydeligvis kommer til å svare på det som står her:

post-51238-1164049710_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Dette understreker jo bare enda mer hvordan Sony har tenkt å surfe på merkenavnet "Playstation". Jeg for min del blir bare oppgitt av firmaets arroganse og manglende vilje til å sette kunden i fokus.

Det må da være noen sony-fanboys her som føler seg virkelig snytt?

Tenker nå spesielt på en som var veeeeldig aktiv før, men som har roet seg litt i det siste.

Lenke til kommentar

Er viktig å huske at PS3 nettopp er lansert, og at den - akkurat som xbox 360 for et år siden - vil ha en del barnesykdommer. Hypinga til SONY gjør at man (ihvertfall noen) fort glemmer at de er like menneskelige som alle andre.

Hvorvidt PS3 blir verd pengene vil vi nok ikke vite før om et år eller noe. Men jeg synes det virker som om de har gjort en del blemmer. Tørk tårene, avean, alt håp er ikke ute enda :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå skal du høre her Dragon Hunter: Før PS 3 kom ut var det alltid en liten drittunge på lur som skulle grave opp litt info om at "PS 3 rockzor Cell vil herja alt, blu-ray tar alt, 50 gb og final fantasy!11111"

De fleste Wii fanboys har holdt det relativt rolig, men nå som PS 3 har kommet med fiasko på fiasko så har fanken meg HVEM SOM HELST lov til å slenge så mye dritt de bare vil på PS 3, payback time!

Personlig lener jeg litt over på 360 og Wii, i begynnelsen var jeg mer PS 3 vennlig :/

Lenke til kommentar

Du kan jo komme med noen meninger om det som står skrevet vel Dragon Hunter?

Selv, så syns jeg det er en informativ, dog må man ta den med en klype salt. Den er negativt rettet, når har ikke aviser vært det? Det er det som selger.

Artikkelen går klart inn på akiles hælen til PS3, som delvis manglende (iallefall om man skal se den opp mot 360) online tjeneste. Han sier han har spilt 13 spill, men nevner kun 2 i forbi farten med ett par setninger. Når man først sier man har spilt 13 spill ville det jo vært naturlig å fortelle om de spør du meg.

Mye av dette kan fikses, og det viktigste er sikkert fikset til det kommer til europa. Selv (greit jeg skal ikke ha den, men har lov å ønske ting til den fordi) ønsker jeg headset, live er ikke det samme uten noen form for kommunikasjon :)

Lenke til kommentar
De fleste Wii fanboys har holdt det relativt rolig, men nå som PS 3 har kommet med fiasko på fiasko så har fanken meg HVEM SOM HELST lov til å slenge så mye dritt de bare vil på PS 3, payback time!

7324875[/snapback]

... men så er Xbox-fanboys et større problem enn Wii-fanboys, tatt i betraktning at sistnevnte har holdt seg forholdsvis rolige. Man har like stor grunn til å slenge dritt om 360 og Wii, som man har om PS3.

Lenke til kommentar

Hovedårsaken til at PS3 får så mye pepper på forum rundt omkring er jo det at Sony gikk så vanvittig høyt ut og avfeide all konkurranse. Next-gen skulle ikke starte før Sony kom på banen. Fansen fulgte lojalt etter og hauset opp PS3 som den kraftmaskinen som skulle knuse all motstand. Når det da er litt negativ omtale blir såklart det slått stort opp. Skulle bare mangle.

Endret av espent
Lenke til kommentar
Hovedårsaken til at PS3 får så mye pepper på forum rundt omkring er jo det at Sony gikk så vanvittig høyt ut og avfeide all konkurranse. Next-gen skulle ikke starte før Sony kom på banen. Fansen fulgte lojalt etter og hauset opp PS3 som den kraftmaskinen som skulle knuse all motstand. Når det da er litt negativ omtale blir såklart det slått stort opp. Skulle bare mangle.

7324899[/snapback]

Var det jeg mente ;)

Sony fanboys har også vært litt på fronten, og ja, før konsollen kom ut så hadde vel PS 3 teoretisk bedre prestasjonsevner intill noe annet har blitt bevist i senere tid?

Gaborik: Skjønner ikke hvorfor PS 2 vant den krigen :S

Mener selv at X-box og gamecube var best, men når PS 2 kom ut var det jo allment kjent at det var "tøft" og eie en.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Det stemmer ikke. Allerede fra dag 1 var Xbox tydelig overlegen grafisk. Dead or Alive 3, Halo, PGR, Rallisport Challenge og Jet set radio future var alle klart bedre enn noe annet faktisk.

PS2 har fått nok av titler som overgår dette grafisk. Det eneste Xbox-spillet som overgår Shadow of the Colosuss grafisk sett, er Riddick.

Det finnes også svært få Xbox-titler som overgår Tourist Trophy grafisk sett.

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar
Dette understreker jo bare enda mer hvordan Sony har tenkt å surfe på merkenavnet "Playstation". Jeg for min del blir bare oppgitt av firmaets arroganse og manglende vilje til å sette kunden i fokus.

Det må da være noen sony-fanboys her som føler seg virkelig snytt?

Tenker nå spesielt på en som var veeeeldig aktiv før, men som har roet seg litt i det siste.

7324859[/snapback]

Jeg vil ikke kalle meg sony fanboy da jeg er eier av både ps2 og x360, men merker selv at Sony ikke lenger appelerer til meg med PS3. For ikke lenge siden kunne jeg lett byttet ut X360 med PS3. X360 var egentlig bare en konsoll jeg hadde i vent på PS3. Nå skal jeg uansett fortsette med 360 og vet ikke om jeg skal bruke penger på PS3. For meg er spill viktig. Skal jeg ha noe mer avansert kjøper jeg meg heller pc med media center. Det er greit at man kan streame musikk osv gjennom en konsoll, men går man stort lenger ut fra dette igjen legger jeg opp min PS3 karriere tidlig...

Elsker PS2 på vorspiel med sine ypperlige spill nettopp egnet for dette. Dette er jo helt klart også grunnen til at maskinene har solgt så mye (noe av den hvertfall) Men nå skal liksom Sony begynne med "alt mulig" en normal gamer driter i "alt mulig". Jeg vil bare spille spill...

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt grunnen til at man hisser seg så veldig opp for dette, hvis man ikke liker det som står i den artikkelen (som jeg syntes virket ganske saklig) så er det vel bare å ignorere det. Og hvis man føler for å forsvare PS3 kan man vel gjøre det uten å gå til angrep på trådstarter, når han faktisk bare trekker frem en artikkel som belyser noen av startvanskene som forfatteren opplever med PS3. Og folkens... det er bare spillmaskiner, det finnes viktigere ting i verden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...