Haawkz89 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg finner alle mine filmer osv på xbox men når jeg skal spille dem av kommer det opp feil melding på pcen og xbox. Kommer MediaServer.eve har et problem og må lukkes på pc og på xbox kommer det Unplable content men er en vanlig divx fil Lenke til kommentar
assassai Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 GangstaWalk du må har Windows mediaplayer 11 installert og alle nødvendige codecs hm synes det er greit nok kvalitet på 360en hvis du tar alt på maximum og video resolution på 1280x720 men da må du har en bra CPU men eg har mer enn nok CPU power Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ok, skal laste ned 11'ern nå, men noe som vet om en codec pack som dekker alt? Har en som heter Nastaveni AC3 og funker på alt på pc funker det da også på 360'n? Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Må man ha ekte windows? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg finner alle mine filmer osv på xbox men når jeg skal spille dem av kommer det opp feil melding på pcen og xbox. Kommer MediaServer.eve har et problem og må lukkes på pc og på xbox kommer det Unplable content men er en vanlig divx fil 7748818[/snapback] Dette er svart på i tråden allerede. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Må man ha ekte windows? 7749341[/snapback] Ja! Men det finnes omveier der også.. http://www.dinside.no/php/art.php?id=101154 Lenke til kommentar
eikum Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei folkens.. En ting jeg lurer på, når en film eller tv serie er ved slutten hakker det alltid hos meg Skjer dette hos dere også eller? Utrolig irriterende :@ Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Skjer med meg også. Tror det er en feil fra tversity sin side. Før så stoppet den bare før filmen slutta, men nå klarer den såvidt å spille det. Kjipt, og veldig irriterende. Det er en beta da :/ Edit! Here is a possible workaround for the first issue: - Open a file called profiles.xml - Locate the Xbox 360 section - Locate in that section where it says the following: <transcodeTarget audio="audio/L16" video="video/x-ms-wmv" photo="image/jpeg" onlineAudio="audio/mpeg" onlineVideo="video/x-ms-wmv" onlinePhoto="image/jpeg"/> - Replace the /> at the end with the following: actualSizeMatchFileSize="true"/> (make sure there is a space between the double quote and the text we asked you to add. - Save this file and restart sharing via TVersity - Now go and play one of those files, does the choppiness issue go away? Endret 20. januar 2007 av magenuss Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Eg finner alle filmene og sånn visst eg surfer vha nettleseren min, og får spelt dei av også. Men eg finner verken filmer musikk eller bilder på xboxen min =\ Lenke til kommentar
eikum Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Eg finner alle filmene og sånn visst eg surfer vha nettleseren min, og får spelt dei av også. Men eg finner verken filmer musikk eller bilder på xboxen min =\ 7763985[/snapback] Har du prøvd å sette IP adressen din i programmet altså TVeristy ? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Skjer med meg også. Tror det er en feil fra tversity sin side. Før så stoppet den bare før filmen slutta, men nå klarer den såvidt å spille det. Kjipt, og veldig irriterende. Det er en beta da :/ Edit! Here is a possible workaround for the first issue: - Open a file called profiles.xml - Locate the Xbox 360 section - Locate in that section where it says the following: <transcodeTarget audio="audio/L16" video="video/x-ms-wmv" photo="image/jpeg" onlineAudio="audio/mpeg" onlineVideo="video/x-ms-wmv" onlinePhoto="image/jpeg"/> - Replace the /> at the end with the following: actualSizeMatchFileSize="true"/> (make sure there is a space between the double quote and the text we asked you to add. - Save this file and restart sharing via TVersity - Now go and play one of those files, does the choppiness issue go away? 7763823[/snapback] Okey, skal teste det i morgen.. men dette gjelder vell alle fil typer? La merke til at det stod mpeg skjønner du takk forresten Lenke til kommentar
wuut Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Noen som veit om en link jeg kan få sett TV3, TV2, og diverse andre norske på 360n?? Har prøvd med euchannels med får det ikke til å funke... Får den her til å funke uten noen problemer: mms://livemedia2.omroep.nl/nosjournaal24-bb Og hva er egentlig forskjellen på video feed og video url?? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Eg finner alle filmene og sånn visst eg surfer vha nettleseren min, og får spelt dei av også. Men eg finner verken filmer musikk eller bilder på xboxen min =\ 7763985[/snapback] Har du prøvd å sette IP adressen din i programmet altså TVeristy ? 7766588[/snapback] Eg får kobla til serveren, men eg finn ikkje noko innhold på xboxen. Men det gjer eg vha pc'n. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Eg finner alle filmene og sånn visst eg surfer vha nettleseren min, og får spelt dei av også. Men eg finner verken filmer musikk eller bilder på xboxen min =\ 7763985[/snapback] Har du prøvd å sette IP adressen din i programmet altså TVeristy ? 7766588[/snapback] Eg får kobla til serveren, men eg finn ikkje noko innhold på xboxen. Men det gjer eg vha pc'n. 7774306[/snapback] Som sagt, har du satt inn ip'en til servern (altså den IP'en der TVersity Media Server ligger) Xboxen min fant servern med en gang etter at jeg slang inn IP'en! (se på bildet) Endret 22. januar 2007 av eikum Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Sorry. eg beskreiv nok det litt darlig. Eg far kobla til serveren med xboxen, men eg finn ikkje noko innhold Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Xboxen finner ikke pcen av en eller annen grunn. Forslag ? Endret 23. januar 2007 av Syfer Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Mens jeg først er igang her,er det ikke mulig å overføre video til xbox360 utenom å gå via media ? Er det ikke mulig å koble til med ftp ? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Xboxen finner ikke pcen av en eller annen grunn.Forslag ? 7783744[/snapback] Lastet ned FFShow da? (mener det var riktig navn ;p) Mens jeg først er igang her,er det ikke mulig å overføre video til xbox360 utenom å gå via media ? Er det ikke mulig å koble til med ftp ? 7783953[/snapback] Ikke til dagsdato, må vente på en bra chip Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg tror jeg begynner å bli blind, hvor er media settings ? Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det jeg har problemer med nå er å spille av tvserier i hd kvalitet. Slik som f.eks nyeste prison break episode i 720p, filnavnet er .mkv og blir ikke jeg finner den ikke via xboxen etter å ha lagt den i mappen til tversity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå