Xperia X10 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hva er x.264 encoding? Hvilke filtyper er det? Kan det være hva som helst, avi, mpeg osv - bare at den er kodet med 264? Hvordan unngår jeg 264 Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Noen som har fått til å spille av .rm? real media altså? har installert real media alternative... Lenke til kommentar
JuB Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jupp, har lagt til en mappa med en film i. Om jeg browser via Tversty server kan jeg browse meg frem til filmen. har også fått delt musikkmappa mi... 7375654[/snapback] Hadde selv samme problemet, løste seg da jeg restartet serveren... Har du prøvd det? 7379675[/snapback] Restarter serveren etter hver endring, men det hjelper ikke.. Har kommet litt lenger i feilsøkingen nå, når jeg går mot http://localhost/"port". får jeg opp filmen osv, men når jeg skal starte filmen stopper MediaServerService-en, dette er på windows 2003. Har også prøvde på min winxp maskin, da brower jeg meg fra pcen gjenneom TVeristy server starter filmen, da drar den opp WMP 11, men filmen starter ikke... Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Divx fungerer ikke etter dagens update. Noen adre som har samme problemet? Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) jeg prøver og prøver, men får ikke til Har ikke fått til tidligere iom at dette er første gangen.. Flere som har problemer? kanskje det har noe med updaten og gjøre. edit: Når jeg skriver "regsvr32 flvsplitter.ax" i kjør etter å ha lagt "flvsplitter_20060320.7z" i system32 så dukker denne mld opp.. Regsvr32 LoadLibary(flvsplitter.ax) mislykkes - Den angitte modulen ble ikke funnet Endret 9. desember 2006 av Swedish Killer Lenke til kommentar
fAight Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 flvsplitter_20060320.7z er komprimert fil. Du må altså pakke den oppførst. Programmet du bruker heter 7zip. Søk på Google. Når du har fått pakket den opp, funner du nok flvsplitter.ax-fila Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hvordan funker dette med trådløst? Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Funker helt fint... Trenger ikke å stresse noe med connections eller noe. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Utrolig dårlig kvalitet. Går det an å endre kvalitet andre steder enn Settings - transcode? Endret 10. desember 2006 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Ja da har eg fått meg einny router og alt ser ut til å fungere, ihvertfall ka musikk streaming angår. Men eg hadde problemer med at videoklipp stoppet etter 1 minutts spilletid? EDIT: Avspilling av tilfeldig anime såg visst ut til å fungere MEN, eg får bare opplistet alle filene og ingen mapper sjøl om eg velger å legge inn "folders" i library Endret 13. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
Dodle Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 http://www.tweaktown.com/articles/1002/1/p...tion/index.html Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Utrolig dårlig kvalitet. Går det an å endre kvalitet andre steder enn Settings - transcode? 7472508[/snapback] Du kan stille på kvaliteten, merket også at default innstillingen var heller dårlig. Synes enda at media extender er bedre å bruke. Siden man da kan legge ting i mapper, og ikke bare få en enorm liste. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 folkens dere må inn i config xml fila og sette opp minimum resolution for å få bra kvalitet. Denne kan ikke stilles i GUI. Men ikke sett noe mer en faktiskt resolution i filmen/fila, som for xvid er noe sånt som 650x350 eller noe (husker ikke helt, tar det fra husk) Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jo man KAN det. Bare gå på settings og transcode. Der er det minimum resolution. Og jo man kan sette det til så mye man vil. Poenget da er at den ikke vil bli resizet, da den kan kjøre i sin egen oppløsning. En annen ting er at det er ikke noe "standard" oppløsning for Xvid. Det er den som har kompilert filen som bestemmer dette. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jo man KAN det. Bare gå på settings og transcode. Der er det minimum resolution. Og jo man kan sette det til så mye man vil. Poenget da er at den ikke vil bli resizet, da den kan kjøre i sin egen oppløsning. En annen ting er at det er ikke noe "standard" oppløsning for Xvid. Det er den som har kompilert filen som bestemmer dette. 7500110[/snapback] Da er det ikke den jeg mener. Infon er fra forumet til TVersity, og fra en av koderene/admin selv. Kan poste linker etterhvert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Streamet litt anime i går, og kvaliteten blei bedre her enn når eg sitter oppi CRT skjermen på PC`en min for å si det slik. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 http://forums.tversity.com/viewtopic.php?t=3173 http://forums.tversity.com/viewtopic.php?t=3301 http://forums.tversity.com/viewtopic.php?t=3236 Lenke til kommentar
wilai Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) har følgt med guide og fikk til det men Video fil vises ikkje, har gjort alt rett! før eg trykke på video står det i beskrivelsen Watch videos stored on your xbox 360 Hard Drive? Endret 27. desember 2006 av wilai Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg har problem med at Xbox'en ikke finner Pcen min. Jeg har koblet laptopen til 360'en med en nettverks kabel, og jeg logger meg på Xbox Live uten problemer. Men Xbox'en vil ikke finne PCen, noen som vet om det er begrensninger på hvordan man kobler Xboxen til Pc'en? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Dette virker nesten for godt til å være sant.. *må prøves* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå