SpecialForce Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Gjelder svaret jeg fikk for Online Videos? Endret 6. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ganske fersk med Xbox, men jeg har en gammel pc stående med masse film og musikk på som kjører Win XP Home eller noe. Hvordan går jeg frem for å streame film/musikk til xboxen? Er det støtte for mp3 i tillegg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ganske fersk med Xbox, men jeg har en gammel pc stående med masse film og musikk på som kjører Win XP Home eller noe. Hvordan går jeg frem for å streame film/musikk til xboxen? Er det støtte for mp3 i tillegg? Støtte for mp3. Du kan f.eks bruke windows media player 11, windows media connect, tversity, orb og windows media center. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Gjelder svaret jeg fikk for Online Videos? Orb kan hvertfall spille av et utvalgt knippe med klipp fra YouTube og VideoGoogle, du kan ikke søke eller noe, bare se på klipp fra most viewed, top rated osv. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ingen som kan hjelpe meg å velge kva for ein pc eg skal koble meg til? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Nå er jeg forvirret. Jeg fikk inntrykk av at transcode kunne brukes på xp pcer uten media center, men det virker som man må ha media center edition eller vista og det har jeg ikke. Gjelder dette for orb å? Trenger et program som kan transcode og vise noen online videos, fins dette ? Fovirret bruker.. Endret 26. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Ekzetee Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Når jeg velger source på Xbox 360 Video, så finner jeg Tversity on zerged: 1 (Zerged er PC-en min) Men når jeg velger "Select" så star det bare connecting i ca. 30 sek, så kommer det opp om jeg vil teste connectioen min. Visst jeg gjør dette failer den på PC selected. Noen Forslag? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Mulig svara på disse spørsmåla ligger inni tråden her et sted, men har ikke lest gjennom hele.. - Kan jeg streame/spille av DVD-rip'er (.img, .cue, VIDEO_TS etc) med TVersity 2.0? - Ser mange klaget på kvaliteten i begynnelsen, er dette forbedret nå? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kan ikke svare deg på første spørsmålet, siden jeg kun streamer .avi, men er temmelig sikker på at det skal være mulig. Angående kvalitet så er det utrolig konge til streamet å være! Har brukt TVersity i ~1 år nå, og på min 32" LCD-tv så vil jeg si kvaliteten ligger litt under DVD, og det er absolutt ikke et kvalitetsproblem med det første. Når jeg sitter i sofaen 3 meter unna så vil jeg si at DVD-kvalitet og TVersity -kvalitet går hånd i hånd. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Oppdater download linken i førstepost plz. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Skulle denne vært oppdatert snart? Kunne godt visst hvordan jeg kunne spilt av flere filmer jeg har. Bl.a. Matroska. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå