Gå til innhold

Divx Streaming & Transoding on Xbox 360

kewell79

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Til alle dere som sliter med dette er Orb et meget godt alternativ. Bruker det selv og er svært fornøyd

Orb kan lastes ned fra http://corp.orb.com/gamers/xbox.htm hvor det også finnes en quickstart guide.

Det skal forøvrig fungere på ps3 og wii også, men dette har jeg ikke prøvd

Håper det hjelper

mvh

Sogneparty

Man kan bruke det til både å se .avi filer og høre .mp3 filer

Endret av sogveg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg har prøvd begge deler, og orb er akkurat like enkelt å bruke som tversity 2.0 eller nyere. Det eneste som jeg syns er dårlig med orb er at man må registrere seg som bruker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Må hardisken du plugger i 360`en være FAT32 eller går det fint med NTCS filsystem og? Finnes det noen bra Mp4 dekodere der ute som jeg kan lasta ned?

Må hardisken du plugger i 360`en være FAT32 eller går det fint med NTCS filsystem og? Finnes det noen bra Mp4 dekodere der ute som jeg kan lasta ned?

Må være FaT32.

Kjekt at jeg ble klar over det etter innkjøpet av en Seagate Freeagent som var formatert med NTCS :roll:

Jeg vil gjerne presisere at deyte filsystemet dere snakker om heter NTFS

SpecialForce :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Trenger vi egentlig dette programmet nå som updaten kommer?

Det som er så utrolig kjekt med tversity er at man kan begrense sanger til en spesifik mappe. F.eks. har jeg en mappe på PC-en med musikk som jeg har sortert ut til fest sanger, og en til alle som er fra 2007, 2006 osv.. Kan man begrense musikken til slike mapper hvis man ikke bruker tversity?

Lenke til kommentar
Trenger vi egentlig dette programmet nå som updaten kommer?

Det som er så utrolig kjekt med tversity er at man kan begrense sanger til en spesifik mappe. F.eks. har jeg en mappe på PC-en med musikk som jeg har sortert ut til fest sanger, og en til alle som er fra 2007, 2006 osv.. Kan man begrense musikken til slike mapper hvis man ikke bruker tversity?

Hørt om spele lister?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hørt om spele lister?

:blush: takk for tipset!

Lenke til kommentar

TVersity v0.9.11.3 - Added Support for Fall Update07

>> A new version of TVersity Media Server(info) has been released. TVersity allows you to stream pretty much any media (music/pictures and video) format to your Xbox 360 (with on-the-fly transconding if required) from a Windows PC.

What's new/fixed:

* Support for Xbox 360 2007 Fall update, Divx/Xvid can play natively.

* Support fast-forward, rewind and skipping with Xbox 360 while transcoding, within the portion of the media that was already transcoded.

* Include all the patches for the Sony PS3 firmware verison 2, including support for WMA lossless and FLAC.

* Revert HR20 profile to use PCM audio since many users do not have a firmware with WAV support, and add two new profiles for HR20 with WAV support and for HR20 with MP3 support to be set manually by users that have an adequate firmware.

* Support fast forward and rewind within transcoded media with PS3 firmware 2.

* Add experimental support for Windows Mobile - downloading and streaming audio is now supported with Windows Mobile 5.0 or higher, only MSIE and WMP are required.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...