-iL- Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvilke filtyper er det som støttes av HD oppløsning etter spring updaten? Lenke til kommentar
buzo Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Jeg har fått det til å fungere perfekt nå! For dem med Vista, ta en titt her: http://transcode360.co.uk/ Der ligger den nyeste Transcode til Vista. Det ligger også noen Antivirus 'hotfix' filer, etter at jeg lastet en slik ned funker det hos meg, jeg har Norton Internet Security 2007. Nå streamer jeg alt mulig rett i media center, til og med fra en ekstern harddisk som jeg har koblet til pc'en med usb. Endret 18. mai 2007 av buzo Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Skjønner ikke punkt fire helt... 8603583[/snapback] Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7330252 Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg har fått det til å fungere perfekt nå! For dem med Vista, ta en titt her: http://transcode360.co.uk/ Der ligger den nyeste Transcode til Vista. Det ligger også noen Antivirus 'hotfix' filer, etter at jeg lastet en slik ned funker det hos meg, jeg har Norton Internet Security 2007. Nå streamer jeg alt mulig rett i media center, til og med fra en ekstern harddisk som jeg har koblet til pc'en med usb. 8638119[/snapback] Takker.... det var en enklere løsning du kom med. Funker som fy her hos meg nå. Lenke til kommentar
bigx Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg har fått alt installert og finner TVersity på Xbox360en, finner musikk og bilder men ikke videoer. hva må eg gjøre for å få filmene til og vises+?? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Er det noen andre programmer for xp enn TVersity? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Er det noen andre programmer for xp enn TVersity? 8666152[/snapback] Ja. Orb Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Er det noen andre programmer for xp enn TVersity? 8666152[/snapback] Ja. Orb 8670019[/snapback] Kan man streame avi filer med orb? Endret 22. mai 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Orb funka fett det . brukte dn ffdshow-rev1185-20070520_xxl codec. funka det. + jeg kunne velge vilken codec jeg skulle bruke. Orb var ganske brukervenlig. dn TVersity funka ikke får meg!! Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Er det noen andre programmer for xp enn TVersity? 8666152[/snapback] Ja. Orb 8670019[/snapback] Kan man streame avi filer med orb? 8673449[/snapback] ja man spille av AVi filer! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Kan noen legge ut en link til den codecsen dere bruker som fungerer med TVersity? Dere kan godt legge ut link til den dere bruker på Orb også for hvis det ikke fungerer med TVersity så får jeg heller prøve Orb Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Kan noen legge ut en link til den codecsen dere bruker som fungerer med TVersity? Dere kan godt legge ut link til den dere bruker på Orb også for hvis det ikke fungerer med TVersity så får jeg heller prøve Orb 8673968[/snapback] http://www.free-codecs.com/download/FFDShow.htm dn bruker jeg på orb Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Etter mange timer med slit med og codecs nedlastinger til TVersity og innstillinger her og der uten at det var mulig å få videoene opp på TV'n via 360'n så ga jeg opp å prøvde Orb istedenfor. Innstallerte det for 5 minutter siden og jeg kan allerede spille av absolutt ALT jeg har på PC'n nå Konklusjon: TVeristy = CRAP!! Orb = Lenke til kommentar
andylove Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ekke denne boksen litt for bråkete til at film kan nytes? Lurer veldig på hva jeg skal gjøre for å dempe lyden på boksen min. Evnt kutte ut viftene bak med en blyant el.no anyway, takk for tipsene her, skal få testet senere i dag. jeg har CCCP codec pakke, trenger jeg noen flere codecs da? Holder vel å laste ned de øvrige "haxene"? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Etter mange timer med slit med og codecs nedlastinger til TVersity og innstillinger her og der uten at det var mulig å få videoene opp på TV'n via 360'n så ga jeg opp å prøvde Orb istedenfor. Innstallerte det for 5 minutter siden og jeg kan allerede spille av absolutt ALT jeg har på PC'n nå Konklusjon: TVeristy = CRAP!! Orb = 8696348[/snapback] Orb = Bærre lækkert Men det er en ting jeg sliter med, når jeg browser gjennom Google Video og YouTube under Online Videos på Xbox'en fryser den bare når jeg prøver å se en film (fryser rett etter jeg har trykket på play-knappen) Noe jeg har oversett? Eller noen som har fått det til å fungere? Anbefaler uansett Orb til alle dødelige: http://www.orb.com/gamers/xbox.htm Edit: Glem det, funka visst likevell, måtte bare smøre meg med litt tolmodighet. Endret 27. mai 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
eikum Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg installerte nå Orb, fungerer utmerket med Windows Vista Men hvordan får jeg subtitles på filmene? Bruker FFDShow.. Haster ;p Lenke til kommentar
buzo Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Etter mange timer med slit med og codecs nedlastinger til TVersity og innstillinger her og der uten at det var mulig å få videoene opp på TV'n via 360'n så ga jeg opp å prøvde Orb istedenfor. Innstallerte det for 5 minutter siden og jeg kan allerede spille av absolutt ALT jeg har på PC'n nå Konklusjon: TVeristy = CRAP!! Orb = 8696348[/snapback] Orb = Bærre lækkert Men det er en ting jeg sliter med, når jeg browser gjennom Google Video og YouTube under Online Videos på Xbox'en fryser den bare når jeg prøver å se en film (fryser rett etter jeg har trykket på play-knappen) Noe jeg har oversett? Eller noen som har fått det til å fungere? Anbefaler uansett Orb til alle dødelige: http://www.orb.com/gamers/xbox.htm Edit: Glem det, funka visst likevell, måtte bare smøre meg med litt tolmodighet. 8713953[/snapback] Hvordan får du lagt til YouTube og Google Video? Går det an å få det i Media Center'et på X360'en? Jeg har Vista Premium. Bruker Transcode for å streame. Endret 27. mai 2007 av buzo Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg får opp denne medlingen når jeg skal starte fil-deling... Noen som vet hva jeg må gjøre?! VEDLEGG Lenke til kommentar
andylove Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg får opp denne medlingen når jeg skal starte fil-deling... Noen som vet hva jeg må gjøre?! VEDLEGG 9036578[/snapback] Det står jo i feilmeldingen hva som er galt. Du må aktivere fildelingen i Vista. Start\Control Panel\Network and Sharing Center Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg får opp denne medlingen når jeg skal starte fil-deling... Noen som vet hva jeg må gjøre?! VEDLEGG 9036578[/snapback] Det står jo i feilmeldingen hva som er galt. Du må aktivere fildelingen i Vista. Start\Control Panel\Network and Sharing Center 9037786[/snapback] Jeg har windows vista home premium eller hva det heter for noe.. Jeg aktivert det å hele pakka.. men når jeg går inn på sharing greia på media player, så får jeg ikke opp Xbox'n i lista.. derimot, jeg får den opp på pcen til min far.. han kjører XP da.. HJELP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå