Gå til innhold

Programvare for TV-kort.

HippiKiller

Anbefalte innlegg

Har et Phillips 7134 som satt i et en ferdig-pc fra Medion. Hittil hat jeg ikke klart å finne en eneste kanal, men har heller ingen kompetanse innenfor programvaren jeg har lastet ned. Noen som har noen tips til gode programmer og hvordan jeg kan få konfigurert slik at jeg får frem noen kanaler? Har koblet TV-kortet til antennekontaktet med en koax(?) kabel. Er det noen som har det samme kortet og har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et Phillips 7134 som satt i et en ferdig-pc fra Medion. Hittil hat jeg ikke klart å finne en eneste kanal, men har heller ingen kompetanse innenfor programvaren jeg har lastet ned.  Noen som har noen tips til gode programmer og hvordan jeg kan få konfigurert slik at jeg får frem noen kanaler? Har koblet TV-kortet til antennekontaktet med en koax(?) kabel. Er det noen som har det samme kortet og har noen tips?

7324388[/snapback]

Prøvd å lett på hjemmesiden til produsent? Fulgte det ikke med bruksansvisning..?

Du kan prøve WinDVR (googl'e) jeg liker ikke programmet så veldig godt at det gjør noe, men jeg fikk frem kanalene kjapt. Selv har jeg 2 ulike TVkort (bærbar og stasjonær) På stasjonæren har jeg et fra pinnacle som heter Pinnacle PCTV, tror ikke det vil fungere med noe annet enn et TVkort fra Pinnacle. Det andre kortet (PCMCIA til laptop) heter SmartTV eller no slikt.. bruker det nevnte (WinDVR) programmet til det.

Fungerer greit nok...

Du får prøve ut WinDVR evnt- søke videre hjelp:)

mvh Vegard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...